2008. március 25., kedd

Húsvét után

Halihó ... Jó lenne úgy kezdeni, hogy milyen gyönyörű időnk van és éljen itt a tavasz ... de sajnos erről szó sem lehet. A hétvégén még a hó is leesett és ez elég gáz így márciusban. Ráadásul húsvétkor? Kilátott még ilyet :-)))
Bár én azt hiszem középiskolás voltam amikor tavaszi szünetre készülve, húsvét előtt úgy mentünk haza az iskolából, hogy esett a hó. De rég volt :-))

Szóval húsvét, a tavaszi kajálások ideje, főtt sonka, friss kenyér, retek, újhagyma és még egy csomó finomság ... Sajnos nekem ezekből most kevés jutott ... de azért nem panaszkodhatom, mert óvatosan de ettem.
Főleg olyat ami nem szénhidrát, hiszen azt nem mertem, a cukrom miatt.

A mai nap (kedden) voltam az Uzsokiban a diabetológián ... az osztályvezető főorvos urat kellett felkeresnem mert a terheléses cukorlaborom nem sikerült. A főorvos úr nagyon kedves volt ... megmondom őszintén rosszabbra számítottam, mert a dokim közölte, hogy nagyon alapos a főorvos úr ... stb...stb. De így utólag azon gondokoztam, hogy a nőgyógyászom nagyobb feneket kerített a cukromnak mint a diabos főorvos. Ugyanis azon kívül, hogy közölte, hogy diétázni kell és egynap 6x enni keveset és lehetőleg kerülni mindennemű cukor bevitelét nem nagyon piszkált. Felvette az anamnézist, hogy ki vagyok mi vagyok ... volt-e panaszom, volt-e valamilyen betegségem. Meg vannak-e a szerveim, vesém, mandulám ... stb.
Mit dolgozom, és volt-e cukorbeteg a családban. Én szépen ezekre kérdésekre válaszoltam, de nem is törődött az általam vitt laboreredményemmel.
Most bereggelizve kellett mennem és azután 2 órával vették le a vérem. Nagyon humánus egy módszer ez ... nekem tetszett! A cukor lötyi után émelyegtem mint a franc, anyukám mondta is, hogy ő nem is bírta volna meginni :-))
Hála az égnek nagyon gyorsan végeztem ... és mint mondtam, hosszabb és rosszabbra számítottam ...
Jövőhéten kedden kell a főorvos úrhoz visszamennem, akkor átbeszéljük az új eredmények birtokában, hogy a továbbiakban mi a teendő.
A súlygyarapodásomból nem nagyon akart következtetni de láttam rajta, hogy nem tart olyan vészes esetnek ... de persze ezt úgy sem fogja kimondani csak az eredmények birtokában.
Azért izgulok, mert nagyon jó lenne, ha nem lennék beteg. A pici kislányom is egészséges lenne és neki sem kellene azzal szembenéznie odabent, hogy az anyukája esetleg rossz táplálkozás miatt őt plusz inzulin termelésre készteti.
Egyébként is tök horror ebbe még belegondolni is :-)))

Más igazából velünk azóta nem történt, most az elkövetkezendő időben a babaszobát kell megcsinálnunk. Olyan jó lenne a hétvégén összerakni Blanka szekrényét. Remélem klassz lesz :-))
Aztán meg kell rendelni a pici ágyát, és megvenni a bordűrcsíkot a szobájába ... (meg még mennyi mindent ...)

Nem akarok az utolsó pillanatra hagyni semmit sem, mert a hétvégén, vagyis egésszen pontosan tegnap megszületett a barátnőm kisfia Gergő 5 héttel hamarább, mint ahogy kellett volna. Ezúton innen Gratulálok és is kívánok Nektek sok egészséget, boldogságot, sok tejcit!
Ez szülés azért egy picit elgondolkoztatott, hogy nagyon már nincs sok időnk, jobb előbb kész lenni a vásárlással, a pakolásokkal, a pici ruháinak a kimosásával a kivasalásával, mint akkor kapkodni vagy valakit megkérni rá amikor már megszületett a baba.

Na szóval ... az a helyzet, hogy nagyon várom már ezt kis bébikét de azért jobb lenne ha még kibirná azt a hátralévő 15 hetet.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése