2008. június 9., hétfő

35. hétről:



Ime a pocak :-)

Most már egyre nagyobb ... néha lecsatolnám egy kicsit ... főleg ha egy jót akarok aludni, de egyébként nagyon élvezem még most is ezt az állapotot ... igaz már sokszor túllenék rajta ... jobban várom azt a percet amikor a picikém a kezemben lesz.

A hétvége szuper bevásárlásokkal telt :-) Jelentem mindent megvettünk amire csak szüksége van a prücsöknek és nekem. Olyan 80-90 ezer forintot hagytunk ott a baba boltokban ... egy horror komolyan mondom.

A világ legnagyobb biznisze a kisbaba ...

Megvettük az előző bejegyzésemben felsorolt dolgokat, plusz még Aventes mellszívót, szoptatós pizsit, szoptatós melltartót, AngelCare légzésfigyelőt + bébiőrt, zenélős forgókát (ez király cucc, Bálint válaszotta távirányítós 15 percig zenélő, 3 zenét játszó csoda :-)) aztán olyan lázmérőt vettünk, ami 2 másodperc alatt megméri a homlokán a hőt + fülhőmérő is (egyébként a szobahőmérőként is funkcionál). Ami olcsóbb volt az csak fenékbe dughatós volt, ezt drága apucikája teljesen elvetette mondván az ő lánya fenekébe senki se dugjon semmit :-))

Megvettük a szivacsot a pelenkázóra, plusz textilpelusokat vettem, amilyen vékonyka semmilyen anyagból készülnek, jobbnak láttam még egy csomaggal beszerezni mert ez tuti fogyóeszköz lesz. Nyári ujjatlan hálózsák, mert ebben a melegben biztos, hogy nem fogom beöltöztetni éjszakára ... nagyon úgy tervezem, hogy egy kisbodyban és ebben a hálózsákban fog alukálni. Vettem ilyen összehajtható pelenkázó lapokat, amit bárhol tudunk használni, egyszer használatosnak írják, de szerintem ha nem lesz kakis többször is lehet rajta pelenkázni.

Vettem magamnak hasleszorító övet szülés után ... Bálint válaszott Blankának egy cuki előkét, bár ezt még nem fogja használni mert nagy lesz neki, de úgy néz ki mint a MiciMackó polója ... tényleg aranyos. Bálint imádja a bolondos cuccokat, ami van itthon azt csak ő választotta :-)

Aztán tipikus apuka mert színes festett fa betüket vett a gyerekszoba ajtajára és most ilyen boldondos kusza írással ki van rakva a gyerek neve az ajtóra. Hátha valaki nem tudná, hogy az az ő szobája lesz :-)))

Imádom Bálintot, mert már most látszik, hogy a gyereknek bármit megvesz amire a boltban azt mondják, hogy ez a jó, ez a tuti, ez megéri mert ... látszik, hogy első gyerek lesz :-)

Bár én nem vagyok híve az elkényeztetésnek, de látni kellene a gyerek szobáját ... hát nem ingerszegény már most sem az ágya környéke :-))

És most egy kicsit a vizsgálatokról:

Ma reggel voltam ctg-én és Blanka az elején alig akart megmozdulni, teljesen elszomorodtam, mert ő egy nagyon eleven baba, szinte meg sem áll ... még mondtam is apukájának, hogy nézd már szégyent hoz rám :-) Elküldtem egy kapucsínóért az automatához amit viszonylag gyorsan megittam. Na ezután felvettem egy félig ülő-fekvő, de baloldalra fordulós pozitúrát és mintha csodatörtént volna beindult. 23 rúgást/mozgást produkált kb. 20 perc alatt, bár az első 5-10 percben szinte semmi sem volt, szóval 23-ból 22 rúgást szinte csak az utolsó 5 percben teljesített. Ezzel el is indulhatna a babarúgás olimpián :-)

A héten kell hívnom a cukor leletem miatt a Szalay főorvost, aztán jövő héten újra nőgyógyász, akkor fogom megkapni a leleteimet (vér+ vizelet + strepto) már most úgy parázom miatta :-((( és jövő hét szerdán még védőnőhöz is kell mennem.

Szóval jövő hét majd megint izgalmas lesz.

Most már nem írok többet!

Puszka, mindenkinek!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése