2008. június 21., szombat

37. hét

Már nagyon régen nem írtam a naplómba, de annyi minden történt velünk, hogy szinte nem is tudom hol kezdjem :-) Közben tevékenykedtem itthon ezerrel, így ezek a dolgok most nagyon lefoglaltak.

A legeslegfontosabb az volt, hogy a babaruhák ki legyenek mosva, vasalva. Megmondom őszintén nem gondoltam volna, hogy majdnem 2 hetet fogok ezzel eltölteni. Persze közben egy kicsit dolgozgattam is, néha bejártam az irodába ... de nem vittem túlzásba :-)

Csütörtökön vasaltam ki az utolsó rugikat, és most minden kisrucika ott sorakozik Blanka szekrényében. Nagyon szeretem nézegetni. Van amikor napjában többször kinyitom és szagolgatom a kisruhákat, nézegetem, simogatom. Olyan jó érzés. A kiságyát is már rendberaktam, kibontottam a csomagolásból a matracot, felhúztam az ágyneműt, kimostam a baldahint és mint a kisszekrénynél az ágya mellett is többször állok napközben és nézegetem, simogatom. A pelenkázójára már rá is fektettem a fejem és elképzeltem mintha ő is ott lenne. Fura érzés volt.

Kisbabám nagyon virgonc kislány, sokat érzem, hogy rúgkapál. A ctg-én is ügyes, mert mindig szépen megmutatja, hogy milyen aktív. Így nem kell amiatt izgulnom, hogy bármi baja is lenne. Bár minnél jobban közeledik a nagy nap én annál jobban féltem ... izgulok érte, hogy minden rendben legyen vele. Igaz úgy érzem, mindent megtehettem amit csak egy anya megtehet a gyerekéért. De sokszor még is lelkiismertfurdalásom van, ha a dokim vagy a védőnőm valamiért megdorgál. Igaz nem vészes dolgok miatt, szerintem ezt már csak sportból csinálják, hogy az anyukák, ne hagyják el magukat a végére.

A cukrom úgy érzem, teljesen rendben van. Az éhgyomori és a reggeli utánira is jó lelet eredmények születtek. A vashiányomat is sikerült feltornásznom, van egy-egy eredményben eltérés, de az ilyen 10-ed 100-adnyi amire a dokim azt mondta, hogy nem vészes, nem foglalkozunk vele.

A vasat továbbra is kell szednem, meg javasolja a kálcium pezsgőtabletta ivását, de egyébként, már nem zaklat a Gravidával :-) Ez volt a mániája, hogy szedjem, én meg minden alkalommal elmondom, hogy nem szedem, mert kihányom :-)

A vizeletem, nem volt számára túl meggyőző, ezért új vizeletet kell leadnom hétfőn a ctg előtt, pedig azok az értékek is jók lettek ... Hétfőn pedig még csinál egy ultrahangot is, hogy a bébi rendben van-e, hogy fekszik, mekkora stb.

Húú, nekem annyi ultrahangvizsgálatot csinál a dokim, más panaszkodik, hogy a 4 kötelezőn kívül nem csinál uh-t a dokija nekem meg már szerintem a 8. lesz :-) pedig most már annyira nem egy élmény, ha őszinte akarok lenni. Szerintem ez a jövő heti is ilyen lesz, a háton fekvést én már annyira nem bírom!

Aztán volt egy harmadik vizsgálatom is, a streptococcus levétele. De hála negatív lett, nem tenyésztettek ki nálam semmilyen gombát, vagy baktériumot úgyhogy ez valamelyest megnyugtatott engem.

A lábam továbbra is dagad, de nem olyan feltűnően, mint amikor dolgoztam, a kezem is zsibbad az viszont ugyan olyan mint volt. Szerintem nem túlzok ha azt mondom, az egész terhesség alatt a legidegesítőbb panasz/tünet. Néha levágnám csuklóból a kézfejem. Hmmmmmm ... nem tudok semmit sem normálisan megfogni, van úgy, hogy a kezemből kiesik a toll, fakanál. Egyébként mostanában szokszor elejtek dolgokat. Remélem ez a terhesség után, hamar megváltozik.

Ja igen, összekészítettem a kórházi csomagomat. Ahogy a dokim mondaná, kirándulócsomag :-) Nem semmi mennyi cuccot viszek majd magammal, pedig amikor összepakoltam a listám szerint, 3 kupacra a dolgokat alig tűnt valaminek.

Van külön szülőszoba csomagom, ez a táskám legtetején van egy külön szatyorban ez fog leghamarabb kelleni. Alatta a kórházi cucc + egy másik szatyorban a babacuccai. Bár neki nem kell sok minden, mert a kórházban mindent adnak. Igazából csak egy kistakaró, egy kissapi, néhány textilpelus és 1-2 db libero van berakva neki. De még így is van olyan dolog ami nem került be a csomagba, mert majd az induláskor fogom betenni, hiszem pl: hajszárítóra még szükségem lehet ... stb. A kórházból ha jövünk haza majd apa fog nekünk ruhát behozni, de majd ezt is összekészítem neki, hogy tudja mik kellenek. :-)

Egyébként Bálint kikérte nekünk a házassági anyakönyvi kivonatunkat, mert az is fog kelleni a szülésnél, de 300 nappal nem régebbi. Vagyis az eredeti nem jó nekik. Milyen baromság ez?

Jövő héten a védőnő is meglátogat minket itthon, gondolom megakarja nézni hogy a gyereknek lesz-e egy olyan sarka ahová haza tudjuk hozni, ahol aludni tud :-)

A dokim visszarendelt még július 1-én vagy 2-án a magánrendelésre amikor nekem jó :-) (Ezen jót mosolyogtam, férjecském szerint ez már csak arra kell, hogy az utolsó bőrt is lenyúzza rólunk :-) előzetes számítások szerint, úgy hogy még nincs benne a szülés 500ezer forintnál tartunk, ebbe minden benne van, nagyon durva!) Én elhiszem, hogy a dokim nagyon szeretne látni a 38-39. héten persze ha még egyben leszek :-) A szerdai vizsgálaton azt mondta, szerinte messze van a szülés, a méhszájam még nagyon zárva :-(

Igaz, jövő héten nem akarok még szülni és ezt mondom Blankának is, de utána felőlem bármikor jöhet. Túlhordani sem szeretném.

Szóval nagyjából ennyi történt velünk mostanában. Majd még jelentkezem ;)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése