2008. június 4., szerda

Csak egy szerda :-)

Ma még nem történt semmi különös, azon kívül, hogy 9:40 van és már voltam reggel vérvételen a Szalay főorvos úrnál. Nagyon rendes velem ez az orvos. HOlnap kell majd őt hívnom az eredmény miatt.

Aztán tegnap beszereztem még a kórházba és azt követően szükséges apróságokat (gyógyszertárból, DM-ből). Remélem jó hasznát is fogom venni ezeknek a dolgoknak, nem csak porfogók lesznek :-)

Vettem: wc ülőkére higiéniás papírt, borotvát, kisbabáknak való mosóport + öblítőt, antibakt. tusfusfürdőt a kórházba, Pampers newborn pelust egy csomaggal, masszázs krémet a hasamra stria ellen (ebből ez a 7. tubus amit a hasamra kenek majd) laktoherb teát (tejszaporító tea), arnica ch 15 homeos bogyesz (sebgyógyulást segíti majd elő) sajnos elfogyott de remélem tudok majd beszerezni caulophyllum ch 30-as bogyeszt ez a gyorsabb tágulás és a vajúdás lerövidítésben segít. Vettem még gyógyszertári kamilla teát (babának később jó lehet bármilyen párologtatáshoz, vagy szemgyulladás esetén ... stb) Köldökápoláshoz sterilgézt, alkoholt, neogranormon krémet (ha esetleg nagyon piros lenne a popsi, de még egy csomó mindenre jó), neomagnol tabletta (sterilizálásra, fertőtlenítésre).

Mást nem vettem, mert úgy gondolom, hogy ami esetleg szükséges lesz majd azt úgy is felírja a doki, pl. hintőpor, vagy popsikrém. Aztán meglátjuk, hogy mennyire válnak be. Állítólag a köldökre nem is szabad akármilyen hintőport szórni, csak azt amit a doki felír. Így nem is akarok feleslegesen vásárolni semmit sem.

Nagyjából ennyi.

Papírmeló: többek között ki kell kérnünk a házassági anyakönyvi kivonat másolatát ami nem régebbi mint 300 nap. Ez milyen hülyeség? Nem is értem miért nem jó az eredeti. Aztán ki kell töltögetnem a TGYÁS-hoz a papírokat is. Kár, hogy ezt az én munkahelyemen nem csinálják meg helyettem.

A babának még hiányzik egy-két apróság, remélem nem sokára ezeket is bepótoljuk. Aztán tényleg a finish felé közeledek. Bár még van hátra bőven időm, remélem Blanka is így gondolja :-)))

Blanka baba, nagyon sokat mozog, és ennek örülök, nem kell attól paráznom, hogy bármilyen baja van. Úgylátszik megkíméli anyukáját egy újabb aggódástól. De mit is tehetnék mást? Csak aggódni tudok, hiszen ő életem első kisbabája, és már annyira várjuk az apukájával, hogy nincs nap hogy ne beszélgessünk róla. :-)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése