2008. június 27., péntek

Lehűlt a levegő!

Kicsit lehűlt a levegő ... végre jobban érzem magam. Valami brutál mostanában ez a meleg. Úgy kivagyok, hogy szinte a fél délutánt átalszom. Magamra irányítom a ventillátort és hatalmasakat durmolok.

Nem is bírok mást csinálni, csak reggel vagy inkább este felé. De, hogy őszinte legyek az estéket inkább az erkélyen tölteném, mert ott a legjobb a klíma :-)

Blanka nagyon jó kislány, még nincsenek igazi fájásaim, inkább csak jóslók. A védőnőnek is elmeséltem, hogy szerinte mi lehet amit érzek, kb. leírtam, hogy milyen jellegű a fájásom. Ő azt mondta, ezek már jóslók, a baba egyre jobban megy lefelé és illeszkedik a kisfeje be, ezt érzem, nyomó, nyílaló fájásként odalent.

Kb. 100x olvastam már, hogy mit kell majd érznem, de minden hasonlókor úgy félek :-) bizonytalan vagyok, hogy vajon ez most mi? Az orvos és a védőnő is elmondta, hogy ha vérzek, ha hasamból, derékből jövő fájásokat érzek ami lefelé megy, vagy hasonló mint a menstruációs görcs, csak fájdalmasabb és ezek legalább 10 percenként ismétlődnek, vagy ha elfolyik, szivárog a magzatvíz akkor induljunk a kórházba.

Ok ok, de már ott elvesztettem a fonalat, hogy lesz-e energiám az órát lesni, hogy mennyi idő telt el :-)) Tiszta para vagyok :-))

Na megyek, kicsit hűsölni!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése