2008. június 6., péntek

Végre hétvége ...

Jaj de jó, hogy már péntek délután van, nem sokára jön haza apucika és megyünk Attihoz és Melihez sütögetni. Már úgy várom. :-)) Nagyon szupi itthon és tökre élvezem is az itthon létet, de jól fog esni este egy kis pletyó. Közben a gyerekezünk majd. Remélem Samucika is fent lesz egy picurkát hogy össze vissza dédelgessem. Bálintot pedig biztos leköti majd Bruncsi egy kis játékkal :-))

Fura, de egyre jobban érzem magam a gyerekesek társaságában, nem mintha régen nem így lett volna, de most minden olyan tiszta és érthető számomra. Már másképp látom a fáradságukat, az aggódásukat, Őket.

Lassacskán 4 hét és már én is így fogok aggódni a pirinyókánk miatt :-) Úgy várom már :-))

Blanka bébi remélem nagyon de nagyon boldog és egészséges kisbaba leszel anyukádnak, mert csak ezen jár mindig az eszem. Halálra aggódom magam miattad :-)

Ma is mikor lefeküdtem, jó nagyokat rúgtál a pocakomban, hogy jelezd nem jó pózt vettem fel, de mikor megbeszéltük, mint anya és lánya dolgot, akkor befejezted a verekedést :-))

Ja és van egy csúcs szuper jó hírem neked, apával holnap megvesszük az összes olyan elmaradt kelléket amire még szükséged van/lehet. :-))

Fel is sorolom, hogy miket fogsz kapni:

- kapsz egy vékony nyári kis plédet (amit vettünk az inkább téli)

- ágyra szerelhető zenélős forgókát

- 2-3 db lepedőt a kiságyadba

- még 1 csomag textil pelust, úgy döntöttem hogy 8 db kevés lesz :-)

- még 1 db fürdőtörcsit (a csere mindig jól jön :-)

- 1 db ujjatlan alvószsákot ami nyári, mert ebben a nagy melegben nem akarom hogy leizzadj :-))

- lázmérőt

- orrszívó porszívót

- fürdőkádat

- egy kihajtható pelenkázó lapot (utazáshoz, vagy ha a doktor nénihez megyünk)

- a kiságyadra is veszünk, vagyis a pelenkázódra egy szivacsot (én már kinéztem egy cuki királynőset ... na jó lehet, hogy apa ezt lefogja szavazni :-))

Puszika: Anya

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése