2010. szeptember 24., péntek

Akkor és most

Szerdán összehívtam társasházunk anyukáit, egy amolyan baba-mama összejövetelre.

Örültem, hogy mindenki ráért és kitudott otthonról szakadni. A legkisebb törpike - Máté - még sokat eszik, alszik így hozzá igyekeztünk alkalmazkodni. Ezt megoldani nem volt vészes, szóltam a csajoknak, hogy 16 órától ráérünk, mindenki akkor jön, amikor tud :-) Így is lett ... aztán szépen megtelt a lakás cuki udvarló jelöltekkel, név szerint: Balázzsal, Csongorral és Mátéval :-) + anyukák

Jót beszélgettünk, gyerekeztünk ... de annál többet ettünk :-)) Mindenki hozott friss, meleg sütikét - nesze neked diétás életmód - én pizzát sütöttem.
Sajnos elszúrtam, égtem is mint a Reistag, mert kukoricát tettem a pizzára. :-( Ugyanis Máté baba pocakját féltve, mamája még nem eszik K-betűset. Nem is értem, hogy felejthettem ezt el???
Tény, hogy kiesnek a terhességgel kapcsolatos dolgok. Ma már meg sem tudnám mondani, hányadik héten estem át a fontosabb vizsgálatokon. De azt álmomban sem hittem volna, hogy a szoptatásra vonatkozó aranyszabályokat elfelejtem. Hát tessék! Valahogy az ember akaratlanul is szelektál ... most tudom, hogy "mindent" újra kell tanulnom, ha útban lesz a kis tesó.

A babázós délutánt megörökítettük az utókornak néhány fotón. Majd azon gondolkoztunk, hogy az 1 évvel ezelőtti közös kép óta mennyi minden változott az életünkben ...

Akkor:
1 évvel ezelőtt ...
(Balázska és Csongika még a pocakban)


és Most:

Ne tessék mosolyogni, így néznek ki az anyukák egy nehéz nap után :-) no smink, no frizkó :-)

6 megjegyzés:

  1. Óóó, Timi! A rosszakat elfelejti az ember!!! Azt például, hogy miket nem szabadott enni. Egyébként nem mindenkit fúj fel a kukorica. Én azt tapasztaltam, hogy nem minden K betűs zöldség fújt fel. Szerintem mindenkinek ki kell próbálnia még szülés előtt, ha addig nem figyelte meg. Tehát ezért ne szégyelld magad! És a pizzán pár szem kukorica szerintem nem olyan, mint egy babgulyás vagy egy lencsefőzelék.
    Babázni jó lehetett! Én nagyon szeretem, ahogy ezek a picikék játszanak, érdeklődnek és ismerkednek a világgal. Gondolom Te is élvezted, hogy Blanka milyen aranyos volt (mert biztos az volt) velük. Hiszen Ő volt a legnagyobb.

    VálaszTörlés
  2. Szia Edit!
    Már most kijelenthetem, hogy imádják Blankát a srácok ;-) mert szórakoztatja őket :-)) Ugrál, dumál, énekel és pörög ezerrel... Ők meg csak nézik és csöndben vannak. Mondják is az anyukák, hogy ha nagyon nem bírnak a csemetével kölcsönkérik Blankát :-))

    Na jó, azért nem megyek a Dunának a kukoricás pizzám miatt, de egy pillanatra olyan hülyének éreztem magam :-) Mint valami tudatlan. Meg sajnáltam szegény Beát, hogy nem ehetett belőle :-( Majd legközelebb jobban figyelek :-)

    VálaszTörlés
  3. Biztos jó buli lehetett!
    És szerintem sincs szégyellnivalód, mivel nem babgulyást vagy székely káposztát fóztél :)!

    VálaszTörlés
  4. Szia Kriszti, igen jó kis buli volt ... és most már rendszeresíteni is fogjuk az anyukákkal :-)) Bár ez nem azt jelenti, hogy nem talizunk, de inkább csak a kertben szoktunk összeröffenni :-)

    VálaszTörlés
  5. Most már nekünk is bele kell húzni, mert mi vagyunk a kakukktojás! :-)

    VálaszTörlés
  6. Igen-igen-igen!!!!!!!! Gyorsan-gyorsan-gyorsan!!!! :-)))))))))

    VálaszTörlés