2010. szeptember 20., hétfő

Blankás




17 megjegyzés:

  1. Az új őszi trendi? :) Milyen nagy már te jó ég :)Nagyon csini :D

    VálaszTörlés
  2. :-))) Ááá nem az őszi trend miatt készült, de jóó ötlet :-)))
    Csak fotóztam és arra csodálkoztam rá, hogy milyen hosszú már a haja. Nem mintha nem látnám mindennap, de így kibontott hajjal, már tök régen nem csináltunk róla képet.
    Igen, nő mint a gomba ... sajnos :-(

    VálaszTörlés
  3. Mennyire hasonlít rád!!! Itt nagyon látszik!

    VálaszTörlés
  4. Hát sajnálom, hogy ezt kell írnom, de már kész kisasszony Blanka :)! Hogy áll az árok a házatok körül :o)?
    Nagyon jól sikerültek a képek :)!

    VálaszTörlés
  5. Szuper képek, és valóban, tiszta anyukája. :)
    Én is rácsodálkoztam, hogy milyen szép hosszú haja van.Gyönyörű nagylány.

    VálaszTörlés
  6. Azt hiszem az előttem szólók leírtak mindent amit szerettem volna:)
    Gyönyörűséges a Lánykád,és iszonyatosan hasonlít Rád!
    Letagadni nem tudnád az tuti!:)

    VálaszTörlés
  7. Hát, már fent leírták minden gondolatomat, úgyhogy csak ismételni tudok:
    1, HŰ, DE HOSSZÚ MÁR A HAJA!!! :-)
    2, HŰ, DE NAGYLÁNY MÁR!!!!
    3, HŰ, DE JÓK A SZÍNEK!!
    4, HŰ, DE HASONLÍT RÁD!!! (eddig nem láttam, hogy ennyire rád hasonlít)
    5, HŰ, EZ A LÁNYKA EGYRE GYÖNYÖRŰBB!!!!! :-)) (hol lehet ilyen csodaszép vízkék szemeket kapni? ;-) )
    és igen, kezdhettek árkolni, és beszerezni a lefűrészelt csövűt ;-)

    VálaszTörlés
  8. Sziasztok! Köszönöm szépen mindenkinek, nagyon aranyosak vagytok :-))))))

    Érdekes amit írtok, mert tény, hogy hasonlít rám, 1-2 gyerekkori képemen egyértelműen látszik. Mégis azt mondták legutóbb: nem az én orrom, nem az én szám, nem az én szemem :-)) Nagyon sok apukája van benne, de ezeket csak akkor veszik észre, ha ők vannak kettesben :-))
    Árkolás? Hűűű ha lehetne apa már csinálná :-)) és a lefűrészelt csövűt is beszerezte volna :-)) Nagyon nagy a szerelem köztük, nem is tudom mi lesz később ...

    VálaszTörlés
  9. Nálunk meg úgy van,hogy ha külön nézed meg,Peti orra olyan mint az enyém,a füle is olyan mint nekem,és a szeme is ugyan olyan kicsit "vágott",mandula jellegű,de mégis tiszta Apja az egész gyerek:)
    Érdekes dolog ez a genetika:):):)

    VálaszTörlés
  10. Zsófi ugyanez van nálunk is :-))) hogy összességében rám "hajaz" a gyerek, de ha külön-külön nézzük és "alkatrészekre" szedjük Blancit, akkor nagyon apja :-)))

    VálaszTörlés
  11. Nagyon kis csini lány! Szép kék szemek, és hosszú haj, igazán csajos! :)

    VálaszTörlés
  12. Szia Timi!
    A leányzó kibontott hajjal még elbűvölőbb:) sőt, gyönyörű, bűbájos és elragadó! Nem találni rá szebb szavakat:)
    Apa és Anya is van benne:)nem tudnám megmondani, hogy "kiből mennyi van", olyan Blankás:)
    Jók legyetek!
    cuppik

    VálaszTörlés
  13. Niki és Bea! nagyon köszi :-) Aranyosak vagytok :-)

    VálaszTörlés
  14. Stipi-stop!! Az én menyem lesz ez a szépség :)

    VálaszTörlés
  15. Jajj, de gyönyörű!!!!! De ez nem minden, mert ezen kívül: kedves, barátságos, okos, huncut, csupaszív, bújós, cserfes...stb...stb.. A lényeg, hogy Blankát ismerni kell! :-)

    VálaszTörlés
  16. Oh,drága Clau :-))))Ne ríkass meg! :-)))

    VálaszTörlés