2010. szeptember 9., csütörtök

Játékra invitáltak ...

Sziasztok!

Edit játékra hívott, én pedig élek a lehetőséggel és játszom, vagyis válaszolok a lent feltett kérdésekre :-) Igaz én sem rajongok az add tovább játékokért, körlevelekért (mint oly sokan) de itt a blogon ezekre szívesen mondok igent. Hiszen engem szólít meg a játék, rám kíváncsi, és hol máshol írhatnék őszintén magunkról, mint a naplónkban :-)

A kérdések:

1. Mi a kedvenc étele a házastársadnak?
Tészta

2. Mire szeret költeni a társad, ha költő pénze van?
DVD film, könyv

3. Mi a kedvenc időtöltése a társadnak?
Sok van: tévézés/dvd-zés, netezni, olvasni, családilag útra kelni és felfedezni újabb és újabb helyeket, fotózni ... a sorrend változó :-)

4. Mit szerettek együtt csinálni?
Legjobban? Az titok ;-))))))))))))

5. Mi segíti elő (nálatok) a jó kommunikációt?
A nyugodt légkör, csönd! Tévé mellett nem lehet beszélgetni. Általában ilyenkor csak kettesben vagyunk.
Pl.: esténként (mindennap) kiülünk az erkélyre
miután letettük a Blankát aludni. Ilyenkor ez az 5-10 perc, nyáron akár órákon át is, csak azzal telik, hogy elmeséljük egymásnak a napi történéseket. Mindig mindent megbeszélünk!

6. Hogyan oldjátok meg a konfliktushelyzeteket?
Megbeszéljük! Apa elmondja az érveit, én is az enyémet, általában mindig közös nevezőre jutunk ... Na jóóó, az elején rendszerint morgok :-))

7. Mivel egészítitek ki egymást a házasságban?
Mindenben kiegészítjük egymást. Nem akarok közhelyeket írni, hogy én mosogatok és ő törölget, nem is lenne igaz! Talán azt sem boncolgatnám, hogy ő a nyugodtabb, türelmesebb, én pedig ugyanez csak pepitában :-))) örök elégedetlen, türelmetlen ... De az én "rossz" tulajdonságaim hajtják és viszik előre a kapcsolatunkat.
Szóval egyértelmű, hogy vannak dolgok amiben ő vállal nagyobb szerepet, van amiben én.
Egy egészet alkotunk, és ez a lényeg.

8. Milyen gyakran mondjátok egymásnak: "szeretlek"?
Mindennap

Játékszabályok:
1. Válaszolhatsz megjegyzésben vagy a saját blogodon.
2. Válaszolj röviden, lényegretörően és építő módon.
3. Szólíts meg 4 blogbarátot, aki folytassa a játékot.

Akiket pedig meghívnék erre a játékra:
Andi
Adri
Claudia
Vera

Nagyon nehéz volt a választás, több mint 30 blogot olvasok, és próbáltam olyanokat választani akik aktívak az ilyen játékot illetően ... vagy azt gondolom, hogy azok :-))))

6 megjegyzés: