2008. április 23., szerda

Védőnőnél!

Ma voltam a védőnőnél ... hát megint elszomorodtam ...inkább leírom részletesen!

Iszonyatos késésben voltunk gondoltam odacsörgök, hogy egy 10 percet késni fogok "mert elaludtunk" persze ez nem igaz, csak Bálintka még fürdött ... én meg próbáltam wc-ni egyet ami annyira nem akar összejönni 1 hete. Valami brutál gáz! Nos a következő van, iszonyat székrekedésem van, de pont 1 hete hogy kijött az aranyerem és ráadásul vérzik is, ami nem túl kellemes ... persze hála az égnek nem fáj ... de amikor először megláttam, hogy véres a wc nagyon megijedtem, mert azt hittem más baj van.

Aztán a gyógyszertárban beszereztem egy Hemorid nevű kenőcsöt amivel kenegetem is szépen ... de még nem mondhatnám, hogy használt volna. Inkább csak lehűti és egy kicsit visszahúzódik. Ez is valami, de napi 4x kéne kezelnem de erre sajnos nincs lehetőségem, itt az irodában nem tudom megoldani ezt a kenegetés dolgot. :-)) Így marad reggel és este. Na már most mivel a wczés is ilyen nyögve nyelősen megy ... bevétel van de kiadás nincs ahogy szokták mondani. Ez pedig már 2-3 napja így van a mérleg nyelve is egyre többet mutat. Ma reggel 62 kilót mértem ami nagyon sok, azok után, hogy múlthéten amikor a dokihoz mentem 60,9 kiló voltam.

Húúúúú, de most nagyon elkanyarodtam, az elején azt kezdtem el mondani, hogy a védőnőhöz odacsörögtem, hogy kések 10 percet, erre a kedves női hang mondja, hogy a Melinda ma nincs, mert a kisgyereke beteg, ő fogja helyettesíteni. Mondom ok, sietek akkor majd találkozunk. Egy idősebb hölgy volt, végig magázódtunk, furcsa is volt, mert Melindával első perctől kezdve tegeződöm. Megnézte a befőttesüvegben vitt vizeletemet, és legnagyobb meglepetésemre közölte velem, hogy cukor van benne. Na mondom csak ez hiányzott nekem a boldogságomhoz :-)) Kérdezte, hogy középsugaras volt-e ... mondtam, hogy igen, legalábbis én úgy próbáltam megoldani ... Aztán mondta, hogy volt-e már ilyen, mondtam, hogy nem, legalábbis a vizeletem mindig negatív volt. Amikor a legnagyobb vércukor értékem is volt, utána is mindig negatív volt a vizeletem, erre még a Melinda hívta fel a figyelmemet. Azért mondtam ennek a védőnőnek, hogy járok diabetológiára és jövő héten kell újra mennem vérvételre ... a legutolsó kontroll vérvétel étkezés után 2 órával teljesen rendben volt. Szóval nem tudom, hogy már megint mi a franc van ... én egy dologra tudok gondolni, hogy nagyon későn vacsoráztunk tegnap este, pizzáztunk a Bálinttal. És utána kevés folyadékot ittam! Ezt mondtam is ... bár a védőnő azt mondta, hogy ez nem lenne baj hogy szénhidrátot fogyasztok mert arra is szüksége van a szervezetemnek, de azért figyelni kéne a normális diétára (meg arra, hogy mikor mit eszem). Már megint ez a diéta! Az az igazság, hogy nem tartottam az utolsó pár hétben, mondván, hogy minek szívassam magam, úgy sincs semmi bajom ... hát nem egésszen így van kezdek rájönni!

Aztán kérdezte, hogy dolgozok-e? Mondtam, hogy igen, erre meg az volt a véleménye, hogy nem sokára itt lenne az ideje, hogy elmenjek táppénzre, mert ha nem is másért, legalább a babára, magamra és a diétára több időt tudnék fordítani. Ő sejti, hogy munka mellett nem lehet megoldani a CH-diétát. Ráadásul nálunk az irodában a főnököm mamája főz ránk, és a legnagyobb jó indulattal sem tudom azt mondani az ebédekre, hogy diétás. Éppen az ellenkezője, tipikus fiúknak való tápláló menü. Heti szinten legalább 2x rántott disznóhús ... amitől már eléggé fel áll a szőr a hátamon és még sorolhatnám.

Szóval most kitűztem magam elé egy célt, méghozzá lemondom jövő héttől az ebédet idebent, bele kezdek egy rendes diétába. A menüt én fogom otthon összeállítani ... sok saláta, zöldség, gyümölcs és soványhús, meg barna vagy fekete kenyér. Állítólag ezt nem szabad kihagyni a rostok miatt. Aztán meglátom, mert ha bele sem kezdek nem fog javulni ez az állapot, biztos nagyon nehéz lesz de már nem tudok mit csinálni. A jövő heti vérvételi leletre azért kiváncsi leszek ... ha megint jó lesz akkor valószínűleg azért volt a mai első vizeletben cukor mert túl későn vacsiztam és full szénhidrátot amit ugyebár minden egészséges embernek hanyagolnia kéne, nem egy kismamának :-)))
Hát szorítsatok értem ... hogy bírjam és sikerüljön!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése