2009. március 12., csütörtök

8. hónapos mérlegelés és egyebek

A legújabb fotóim:





Reggel apucikával elmentünk a védőnőhöz és a doktor nénihez. Már rég nem láttak minket, ugyanis a 7 hónapos tanácsadásra nem mentünk. Igazából nem is volt nagy kedvünk :-) meg az influenza járvány miatt sem szerettünk volna gyerekek közé menni. Nem is hinnétek, hogy néha milyen göthös gyereket képesek elvinni az egészséges tanácsadásra. Mi egyszer kifogtunk egy ilyet, a kisfiú végig Blankára köhögött. Én meg azt sem tudtam, hogy takargassam a gyerekem.
No comment!

Védőnő egyébként elég megértő, ezt neki is elmondtam, így nálunk ilyen dolgokból soha sincs probléma. Blankámat megmérte és bizony elkezdtünk hízni. Kicsit sokat is szedtünk fel a 2 hónap alatt. :-) Örültem is neki, meg nem is. Hiszen pindurka 780 grammot hízott január óta :-)) Látszik, hogy már nem csak tejcikét eszik :-) Meg az is, hogy baromi jó étvágya van, pillanatok alatt bevág egy teli tál főzeléket. Igazából a súlyával nem lenne semmi baj, csak nőni nem nő, vagyis ez így nem igaz, de nem olyan ütemben, ahogy azt szeretném. No sebaj, rámütött ezt meg kell emésztenem :-)
Magassága: 67 cm (2 cm-et nőtt 2 hónap alatt), súlya: 7830 gramm. Fejünk, cicink: 45 cm.
Jelentem a cicink állandó növekedésben van; ez később biztos jól fog jönni :-))

A doktor néni azt mondta, hogy legközelebb csak nyár előtt kell menni (hála az égnek nem kell már minden hónapban) vagyis május végén, június elején. (Ha nincs vele semmi probléma, nem beteg)
Oltást nem kapott, már csak 15 hónapos korban lesz oltásunk, akkor is kettő egyszerre a kötelező és a prevenár.

Aztán nagy meglepetésben volt részünk, mert alig hogy hazaértünk, éppen tízóraiztunk, Melinda barátnőm telefonált, hogy jön Dunakeszire, mert van 2 megbeszélése és a kettő között kb. másfél órája, így beugrik. Nagyon örültünk neki, mert messze laknak tőlünk és ritkán találkozunk. Jól kipetykáltuk magunkat és még Blanka is hagyott minket beszélgetni, mert szépen aludt amikor letettem.

Blancival kapcsolatban még annyi érdekesség, hogy elkezdtük szervezni a keresztelőjét. Kedden este voltunk a pap bácsinál, ahol Blanka legnagyobb örömünkre szépen alukált, az atya meg is jegyezte, hogy milyen jó baba. A keresztelő április 19-én vasárnap lesz egy nagyon picike kápolnában itt Dunakeszin. Majd fényképes beszámolóval jövünk, és megelőlegezem, hogy szép fotók lesznek, mert Tomi barátunk elvállalta a fotózást :-))


Aztán van még valami, amit szeretnék veletek is megosztani, egy nagyon kedves barátnőm invitált egy játékra, ő Gergőke anyukája Bea, akivel évekig koptattuk a középiskolában egymás mellett a padot :-)) így miatta is örömmel veszek részt ebben.

Szerettem volna ezt a mailt másoknak is elküldeni, de tudom hogy az anyagi kiadással járó játékok már nem olyan közkedveltek így senkire sem akarok ráeröltetni semmit és kellemetlen helyzetbe hozni sem. Így ide felteszem, hogy miről is van szó és aki szeretne ebben részt venni az küldje el nekem a mailcímét, majd neki is továbbítom a levelet, mert ez mailes játék. Egyetlen kisbarátunknak küldtem tovább, Mayának, mert az ő anyukáját ismerem annyira, hogy tudom nem veszi rossznéven az ilyet.



KÖNYVKUKACOKNAK

Kedves Blanka !


Azért írok Neked, mert azt szeretném, hogy Te is részt vegyél egy játékban, amelyet most leírok Neked. Ehhez kérd meg Édesanyádat, hogy 8 napon belül küldje el ezt a levelet/e-mailt hat 0-7 év közötti gyereknek.

Édesanyádnak a következőképpen kell kitöltenie a levelet: az első helyen szereplő gyereket nem kell figyelembe venni (neki én küldtem már egy könyvet), a másik kettőt pedig a rangsorban előre kell tolnia, és a harmadik helyre a Te nevedet, korodat és címedet kell beírnia. Az így első helyen szereplő gyereknek, Szalai Bencének Édesanyád küldjön egy általatok választott (használt vagy új) könyvet.

1. Baranyai Brigitta (3,5 éves) 2051 Biatorbágy, Lejtő u.6.

2. Szalai Bence (3,5 éves) 2051 Biatorbágy, Baross Gábor u. 6.

3. Gazdag Gergő (1 éves) 3032 Apc, Rózsa u. 15.


Ilyen módon pár héten belül 36 gyerektől kapsz egy-egy könyvet! Érdekes lesz azt is látni, mennyi helyről érkeznek majd azok!

KÉRLEK, NE DOBD EL EZT A LEVELET! Sok édesanya fáradt volna feleslegesen. Ha nem akartok részt venni a játékban, akkor küldjétek vissza ezt a levelet két napon belül, hogy a játék folytatódhasson!

Ezt a játékot óvónők hívták életre azzal a céllal, hogy növeljék a gyerekek könyv iránti szeretetét, és hogy kapcsolatot teremtsenek gyerekek között.

Sok szép könyvet kívánok Neked!


Üdvözlettel,

Gergő

Levelemet a következő gyerekeknek küldöm el:

1.Mayer Blanka 2.Haller Ákos 3. Nagy Rita

4. Lopkovicz Eszter 5. Madléna Lili Zsófia 6. Csizmadia Márk

4 megjegyzés:

  1. Nagylány a Blanci már! És végre a tapsis fotó :-)! Jó, hogy nálatok így eszik a csajszi - nálunk az a helyzet, hogy mindent megkóstol, mindenből eszik, de nem igazán túl nagy adagokat...
    Nekünk havonta kell mérésre menni :-( - még mindig (mondjuk most mi is egy hónapot kihagytunk...).
    Jövő héten pedig nekünk talán a kedd vagy a zerda lenne jó, szuper lenne találkozni - gyertek át valamelyik délután - sok szeretettel látunk titeket!
    puszi

    VálaszTörlés
  2. Tündéri. Milyen gyönyörű kék szemei vannak.

    VálaszTörlés
  3. Szia Eszter!
    Képzeld ma elindult Blanka (mászva) én annyira izgultam mikor levideoztam, hogy álló videot készítettem. (azt meg felrakni nem akarom, mert olyan idiótán nézne ki) Tiszta hülye vagyok. Pedig annyira szuper a felvétel, pont ami kell, rövid, tömör, nincs sok sallang csak Blanka ahogy végre négykézláb mászik.
    Jövőhéten nekem is jó lenne a szerda. Ha neked is tuti biztos, akkor anyósomékkal megbeszéljük, hogy aznap odamegyünk hozzájuk és akkor onnét mennénk. És hol találkozzunk? Majd priviben v. telefonon beszéljük meg.
    Puszika

    VálaszTörlés
  4. Szia Adri!
    Köszönjük szépen :-)) Szerintem is szép kék, én is elfogadnám :-))))

    VálaszTörlés