2009. március 30., hétfő

Keresztapa 30 éves :-))

A szombati programunkról már beszámoltam nektek, de közben sok dolgom volt (aludnom kellett 2x is, aztán enni, mosni, mosogatni, porszívozni és anyát néha rendreinteni, hogy dolgozzon ne csak lazsáljon :-) )
De újra itt vagyok és beszámolok a vasárnapi buliról is. Az én keresztapukám - aki igaz csak április 19-től tölti be hivatalosan ezt a szuper fontos tisztséget - 30. éves lett. Jó öreg, nem? :-))

Így tegnap születésnapi összejövetelet szervezett neki a budai nagymamám, volt sok móka meg kacagás, meglepetésvendégek ... stb., én pedig elég jól viselkedtem, legalábbis azt mondják a felnőttek ;) Keresztapa kapott egy nagyon fincsi tortát a Sugar cukiból, ezt apucikától és anyucikától. Remélem tetszett neki, mert anyukám a magassarkú topánkájában alig bírt leimbolyogni vele a cuki lépcsőjén :-) És persze még sok szép ajándékot a többi rokontól.

Nagyon mozgalmas hétvége van mögöttem, és olyan nagyon felpörögtem tegnap este, hogy 11 órakor úgy kellett erőszakkal ágybatuszkolni. (az óra előreállítás is rátett egy lapáttal)
Viszont reggel 8-ig aludtam, ami egész jónak mondható.
A mozgalmas hétvége után egy mégmozgalmasabb hét következik, mert anyukámmal szinte mindennap megyünk valahova. Holnap mamáékhoz és este vendégségbe Zoli bácsiékhoz megnézzük az új otthonát. Másnap megint jönnek vendégek. Csütörtökön anya fodrászhoz megy, így újra mamázhatok egy kicsit :-)) Szombaton gödöllői nagypapám jön hozzánk szerelni :-) Vasárnap pedig édesdrágaapucikám szülinapját fogjuk ünneplni. Ennyi szülinapot ... nem bírom már követni :-)))

Inkább jöjjön pár fotó rólam és a tegnapi nap ünnepeltjéről :-)))))))


Keresztapa nagyon örül :-)



A tortája






Az a csinilány, pedig én lennék a nagymamámmal :-)


3 megjegyzés:

  1. Blanci haláli ebben a fejpántban :-) Nagyon spéci ez a torta! Jó pörgös kis hetetek lesz! És most már olyan klassz meleg idő van! Lehet nagyokat sétálni.

    VálaszTörlés
  2. Igen, tegnap olyan nagyot sétáltunk a Margitszigeten. Megnéztük a kacsákat, őzikéket ... stb. és olyan kellemes idő volt. Ha sütött a nap szinte meleg.
    Ha van kedvetek akkor egyszer közösen is menetnénk babakocsizni a szigetre.

    VálaszTörlés
  3. Látom, bejött nektek is ez a cuki. Jópofa tortát kapott a Dávid, nagyon. :-)
    Blancikának meg nagyon-nagyon jól áll a fejpánt! Igazi kis édi csajszi!

    VálaszTörlés