2009. március 27., péntek

Jáááááááááték :-)

Megint egy játék :-) Pocikabogi invitált egy játékra, hogy osszam meg mindenkivel 5 kedvenc gyermek és felnőtt könyvemet. Régen tudtam, szerettem gyorsan és sokat olvasni, terhességem óta 3 könyv vár rám az éjjeli szekrényen. Egyszerűen nem vagyok képes mostanság az olvasásra. Terhesen nem tudtam, mert én csak hason fekve szeretek olvasni. Azóta pedig meghalok este a fáradtságtól így nincs erőm ... tudom változtatni kéne ezen. De mentségemre legyen mondva, egy csomó gyermeknevelési könyvet kiolvastam ezidő alatt. :-))) Talán mert ez a téma most jobban érdekel? Asszem igen.

Na lássuk a játékot!

Gyermekkönyvek:

1. Gőgös Gúnár Gedeon
2. Grimm legszebb meséi
3. Pöttyös Panni
4. Süsü a Sárkány
5. összes Harry Potter könyv

ide most többet feltudnék sorolni, mert Blanka új könyvecskéit is nagyon szeretem


Felnőtteknek szóló könyvek:

1. Dan Brown: Da Vinci- kód
2. Dan Brown: Angyalok és démonok
3. Gárdonyi Géza: Egri Csillagok
4. Charlotte Bronte: Jane Eyre
5. összes Agatha Christie könyv

Szeretném, ha kedvenc könyveit megosztaná velünk: Bettyóka -Maya anyukája, Moncsi - Marcipán anyukája, Eszter - Glória anyukája, Claudia, Tamara - Anna anyukája, Panna - Zolika anyukája, Bea - Gergőke anyukája és Adri - Márk anyukája.

1 megjegyzés: