2009. március 30., hétfő

Játszóházban

Anya és Apa szombaton elvitt játszóházba, végre én is kipróbálhattam milyen sok gyerek között, hangzavarban, idegen játékokkal játszani.
Hát nagyon élveztem ... csudajó volt, mert szinte mindent kipróbáltam. No persze csak a bébi részlegen :-) mert a nagyok közé még nem mertek bevinni a szüleim. Oda csak akkor mehetek, ha megtanulok járni :-))
Azért ez sem volt rossz, mert kipróbálhattam milyen minilégvárban csúszni-mászni, kuckóba bebújni, csúszdázni, hintázni ...
Délután 2-től 4-ig ott voltunk, igaz ebből csak 1 órát játszottunk a maradék időben, evés volt meg kávézás :-)) Hazafelé jót aludtam, de szüleim is olyan fáradtak voltak, hogy egyfolytában ásítoztak, talán jobban kifáradtak, mint én???
És még valami, anyukámék szeretnének mindenkivel megosztani egy fontos infót, azoknak a babáknak akik még nem 1 évesek ingyenes, így ajánlom minden picurkának a helyet, aki szeretne egy kicsit máshol is játszani.
A képek később jönnek!
Mindenkinek sok-sok puszi, Blanka

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése