2009. március 2., hétfő

Mi lennék ha ...

Ismét egy játék Mayától

-hónap lennék: július
-a hét napja lennék: szombat
- nap egy időpontja lennék: este
-bolygó lennék: Föld
-tengeri állat lennék: teknős
-berendezési tárgy lennék: ágy
-bűn lennék: nem szeretnék bűn lenni
-történelmi személy lennék: hmmmmm... talán Sissi
-folyadék lennék: víz
-drágakő lennék: gyémánt
-fa lennék: fenyő
-madár lennék: gólya
-szerszám lennék: nem jut eszembe semmi :-)
-virág lennék: orchidea
-időjárás lennék: napsütés
-mesebeli lény lennék: csillag/tündér
-hangszer lennék: zongora
-állat lennék: védett
-szin lennék: piros, fehér (mikor milyen kedvem van)
-érzelem lennék: szerelem
-hang lennék: suttogás
-elem lennék: újra tölthető
-dal lennék: http://www.youtube.com/watch?v=hxsIjzic2pA&eurl=http://video.google.com/videosearch?q=%C3%A9deskisfiam&oe=utf-8&rls=org.mozilla:en-US:official&client=
-film lennék: Igazából szerelem
-könyv lennék: daloskönyv
-étel lennék: hát ezt most nem tudom, valami finom és ízletes
-hely lennék: tengerpart
-iz lennék: édes
-Illat lennék: friss, üde jázmin
-hit lennék: keresztény
-testrész lennék: arc
-arckifejezés lennék: mosoly
-tanóra lennék: ének
-rajzfilm lennék: A hihetetlen család
-mértani alakzat lennék: kör
-szám lennék: 26
-ruhadarab lennék: nadrág
-ékszer lennék: gyűrű
-kiegészitő lennék: táska
-szeretet megnyilvánulása lennék: csók, puszi
-rovar lennék: pillangó
-gyümölcs lennék: eper
-smink lennék: természetes
-épület lennék: családi ház

Szeretném ha a játékot folytatná Claudia és az akinek ideje és kedve van pl: Glória anyukája, Anna baba anyukája, Zolika anyukája, Pocikabogi)

4 megjegyzés:

  1. Szia!

    Köszönöm a tanácsot. Szerintem is korai a főzelék adása, de a doktornőnk mondta, hogy próbáljuk meg. Valószínű, hogy már nem fog több tejem lenni. Az én picikém 1,5 hónaposan szopott 150, 200 ml-t. Egyik napról a másikra lett kevesebb tejem. Próbáltam mindent, teát, homeopátiás bogyót, nem használt. Az is gond, hogy csak a bal mellemből tudom szoptatni.

    Adri.

    VálaszTörlés
  2. Szia Adri!

    Nagyon sajnálom, hogy nincs elég tejcike. Nem tudom mi az oka, mert a helyzet az, és ezt állítom, hogy sűrű szoptatással, fejéssel a tejmennyiség teljesen jól beállítható. Nem stresszelsz??? Én semmit sem szedtem, de az elején nagyon sokat ittam!!! Na de mindegy, ha már nem is szoptatsz, inkább tápszer, mert az hasonlít leginkább az anyatejre. Hiszen az összetételét szemelőtt tartva a optimális a kisbaba számára 6 hónapos korig. Meg hipoallergén ami nagyon fontos.

    Szoptatásról még: Az a gond, hogy nincs mindig megfelelő segítség az anyukáknak aki az önbizalmukat erősítené, hogy igenis képesek rá. (A legtöbb védőnő és doktornő még mindig a régimódi rendszer híve) Persze vannak kivételek, a kivételek erősítik a szabályt!!!!!!!! :-))

    Biztos van olyan anyuka is aki megszenved a szoptatással az elején. És van akinek nincs gondja ezzel. (erről is lenne véleményem ... :-)) Viszont a nem szoptató anyukáknak csak 1-2% az aki tényleg nem képes szoptatni, (pl: koraszülött baba, vagy rögtön a szoptatás elején betegség, kórházi kezelés, stresszes állapot. Ikrek(?), LUSTA GYEREK, vizes tej amitől nem hízik a baba)

    Egyébként már rég gondolkozom, hogy itt a blogon leírom szoptatással kapcsolatos tapasztalataimat, mert sok anyuka egyszerűen az elején feladja.
    Fél, tart tőle, vagy pusztán önzőségből, lustaságból nem így táplálja gyerekét (meg a sok tévhit: nem lehet fogyózni mert mindig tartalmasat kell enni, nem ehetsz akármit, nem ihatsz tejet, nem tudsz sehova kimozdulni ... csak egy pár!). A legbosszantóbb, hogy az ezzel kapcsolatos szakirodalom sem segít, mert nem gyakorlatias. Én ha elbizonytalanodtam, mindig a gyerekes anyukáktól kaptam tanácsot. Utólag is köszönöm nekik!

    Még valami: aki engem ismer az tudja, hogy a terhesség és a szoptatás alatt bekövetkezett hormonváltozás "tönkretette" az arcom. Van akit megszépít a terhesség, én megcsúnyultam, mert eltűntethetetlen pattanásos lett a bőröm. És ez az állapot már lassan 18 hónapja fenn áll, valószínűleg a szoptatás végig így marad. Mivel nő vagyok és hiú, hazudnék hogy lelkileg nem visel meg. Még sem hagynám csak emiatt abba Blanka szopiztatását.

    VálaszTörlés
  3. Ezt a megjegyzést eltávolította a szerző.

    VálaszTörlés