2009. február 26., csütörtök

Fogzás és egyebek



Ígértem képet a fogacskánkról, de Blanka még benyúlni sem enged a szájába, nem hogy fényképezni. Egyszerűen lehetetlen pedig nagyon megmutatnám.

Idáig az volt, hogy az alsó 2 lyukasztója (képen 1-es számmal jelölve) szépen megmutatta magát, látszottak a fehér csíkocskák. Tegnap felfedeztem, hogy a baloldali fogacska már át is ütötte az ínyét, valószínűleg ezért nagyon "elviselhetetlen" estefelé. Biztos más anyuka is volt már úgy, hogy azt mondja, kész elegem van világgá megyek ... én tegnap így voltam.
Délelőtt 10 körül elaludt kb. másfél órára aztán ennyi volt az összalvás tegnapra. Közben egy percig sincs el nélkülem. Ott kell ülnöm mellette a földön. Viszont bombajó ötletem támadt, hogy főzni is tudjak, egészen közel magamhoz húztam az etetőszéket a konyhába így testközelből figyelte, hogyan csinálom a vacsorát. Hát asszem kb. 20 percig el is volt így, utána bevetettem a babakekszet amivel elbíbelődött még pár percig.

Hmmmm nagyon fáradt és kimerült vagyok, kezd nagyon hosszú lenni ez a tél. Alig várom a tavaszt, hogy végre kimozdulhassunk. Vagy csak egy kis enyhülést, mert a babakocsinkat nem tudom hóbuckákon tologatni.

7 megjegyzés:

  1. Kitartás Timi!!
    Valószínű, hogy Ők is érzik, hogy ez a hosszú sötétség bennünket is megvisel. Pontosan azt írtad le ami nálunk van. Nyafogás egész nap. Nemsokára itt a napsütés...

    VálaszTörlés
  2. Szia Timike!

    Már nem sok van hátra a télből. Ha kisüt a napocska bizti jobb lesz. Meg persze ha kijön a Blanka foga.
    Kitartás. Mi is hasonló képen éljük meg a napokat!!!

    VálaszTörlés
  3. Szia!

    Adri vagyok. Tündéri a lánykád. Ha nem bánod szívesen olvasnálak.

    Üdv: Adri.

    VálaszTörlés
  4. Sziasztok! Némiképp vígasz, hogy nem csak én vagyok egyedül ebben a helyzetben :-)))) Köszönöm, hogy megértők vagytok. De néha tényleg nehéz, bár ezek a dolgok erősítenek meg bennünket. Ugye?

    Évszázad kérdését apucika hétfőn reggel 6kor ejtette el: Mivel vasárnap este elfelejtettem homeot adni Blankának este 10-től hajnal 1-ig 20 percenként kelt. Bálint aludt, nem volt mit tenni kiköltöztem a nappaliba, hogy ne keltsem fel őt az állandó járkálással, és a gyerekhez is közelebb legyek. Reggel kijön hozzám Bálint odabújik és közli: Nézted az Oscar-díj kiosztót?
    Hát félkómában csak az jött ki belőlem, hogy PEEEEEEEEEERSZE, (a többit már csak odagondoltam: másra sem volt nekem energiám ...) De hát ilyenek a pasik mit is gondolhatnának ha a feleségük nem melletük alszik, biztos tévéztek :-))))))

    VálaszTörlés
  5. Ezt a megjegyzést eltávolította a szerző.

    VálaszTörlés
  6. Szia Adri!

    Dehogy bánjuk! Üdv. itt.

    Blanka és Timi

    VálaszTörlés
  7. Szia!

    Köszönöm a tanácsot. Szerintem is korai a főzelék adása, de a doktornőnk mondta, hogy próbáljuk meg. Valószínű, hogy már nem fog több tejem lenni. Az én picikém 1,5 hónaposan szopott 150, 200 ml-t. Egyik napról a másikra lett kevesebb tejem. Próbáltam mindent, teát, homeopátiás bogyót, nem használt. Az is gond, hogy csak a bal mellemből tudom szoptatni.

    Adri.

    VálaszTörlés