2009. július 8., szerda

1 éves státuszon

Ma reggel viszonylag korán indult a napunk, mert mentünk a védőnőhöz mérlegelésre. Talán nem titok, hogy mi nagyon ritkán járunk tanácsadásra, a doktornénit is áprilisban láttuk utoljára, így bizony nagyon kíváncsi voltam, Blanka milyen méretekkel rendelkezik 1 éves korára.

A súlya 9100 gramm, ami 4 hónap alatt 1,2 kiló hízást mutat. Teljesen tökéletes szerintem. :-) A magasságán viszont nagyon meglepődtem/tünk, láttam a kis ruhákból, hogy nőtt, de nem gondoltam, hogy ennyit. 74,5 centit mért a védőnő ez 4 hónap alatt 7,5 centi. Ennek azért örülök annyira, mert már azt hittem soha sem éri el a 70 centis magasságot az én kis Törppillám! :-)
Fejecskéje fél centit, cickója 1,5 centit nőtt, bár itt nem tudom mi a normális lépték :-)

Sok dolgot kérdezett még a védőnő, az 1 éves korban szokásos/kötelező kérdésekre egy kivétellel mindre pozitív választ adtam. Egy dolgot nem tudunk kanállal önállóan enni és pohárból önállóan inni. Sőt én annyira nem szégyenlem ezt, hogy mondtam, mi még csak nem is próbálkoztunk idáig :-))))
Na ezen felbuzdulva, ma körbe bugyoláltam Blankát, hogy a 10 órait egyedül egye :-) Hmmmm agyrém, minden tiszta sárgabarack maszat lett és szerintem normális mennyiségű táplálék nem is jutott a gyomrába, viszont etetőszékre és földre annál több :-))

7 megjegyzés:

  1. Hmmm ... Én modtam, hogy a kádban próbálkozzunk,)

    VálaszTörlés
  2. Tudom apucika, de nem lehet mind az 5 étkezést a kádban elfogyasztani :-))
    Inni majd ott tanulunk meg :-)))

    VálaszTörlés
  3. Sokat nőtt a kis drága!!! :-)
    Az önálló evését végignézni, hááát, ahhoz biztos kell egy kipihent idegrendszer, ha csak arra gondolok, hogy mi volt az uborka és kenyér reggeli után a babakocsiban! :-) Na jó, csak viccelek. De nincs mit tenni, egy anyukának azt is mosolyogva kell végig néznie, hogy hogyan fejlődik csemetéje étkezési szokásai napról-napra! :-) A tökéletesítésig pedig marad a takarítás! HAJRÁ!!!

    VálaszTörlés
  4. Hú Blancika jól belehúzott a növekedésbe:-) Mi is 4 hónapja voltunk utoljára méreckedni de a héten beugrunk mert nagyon kiváncsi vagyok.
    Maya a mai napig nem szik egyedül kanállal és nem iszik pohárból sem. Ez van:-) Mondjuk az evést annyira nem is bánom:-)

    VálaszTörlés
  5. Hajrá Blanka, menni fog, mindenki így kezdi el az ismerkedést rendes kajával :))) Először csupa maszat és kevés kaja a pociba, aztán majd fordul a kocka :) Csak anya győzze utánad a "romok eltakarítását" :)))

    Ja, kukk be, van meglepim :) (a hosszú post után)

    VálaszTörlés
  6. Hajrá Timi:) lesznek még, sőt most kezdődnek csak igazán a muris" napok :) és hát akkor a legszebb a gyerek amikor a legmaszatosabb:):) Szépen csajosan fejlődtök:)

    VálaszTörlés