2009. július 21., kedd

Program program hátán :-)

Egy újabb nagyon mozgalmas hétvégén vagyunk túl; szombaton Szilvinél és Tominál voltunk vendégségben, amit eredetileg kerti partynak terveztünk. Mint ismeretes szombat délután hatalmas eső/vihar volt így ezt a tervünket elmosta az eső :-( Tomi és Szilvi viszont leleményes volt és a sütni való finomságokból gyorsan összedobtak egy tepsis, tűzhelyben sült ínyencséget ...
Míg sült a hami addig a fiúk csobbantak egyet Blankával medencében, mi lányok pedig felügyeltük Őket. Blankának már lila volt a szája és jéghideg a keze, így elég hamar el kellett hagynia a medencét. Míg a fiúk a szaunában sültek :-) addig mi a konyhában folytattuk tovább a pletyizést ...
Isteni vacsoránkat elfogyasztva, Blanka a pancsikolás és a jövés-menésben teljesen kifáradva beájult a babakocsijában. Így volt egy óránk, hogy picit szusszanjunk, beszélgessünk, kávézzunk.

A rossz időt leszámítva, nagyon jól éreztük magunkat, csak nagyon rövid volt az együtt töltött idő :-(((

Blanka egy igazi vízjegy - rák - mert imádja a vizet:











Tomival a kezdetekben visszahúzódó volt, de itt már nagyon jóban voltak. :-)






Vasárnap délelőtt úgy döntöttünk, hogy nyakunkba vesszük a várost és irány az állatkert. Már régóta terveztük, hogy ellátogatunk. Mire odaértünk egész jó idő kerekedett. Annyira happy voltam, tiszta izgalom, kb. kislány koromban éreztem ilyet. Aztán a nagy lelkesedésem egy óra múltán már szertefoszlott ugyanis lehet, hogy gyönyörű kifutókat építettek az állatoknak, és minden szebb, jobb, állat barátabb de inkább éreztük magunkat egy arborétumban, mint egy állatkertben.
Régen voltam az állatkertben bevallom őszintén, de mindig az élt bennem, hogy ha máshol nem de itt mindig lát az ember 1-2 elefántot, zsiráfot, oroszlánt, fekete párducot, tigrist ... stb.

Nekünk maradtak inkább a halak és a bogarak. Na jó hazudnék, ha azt mondanám, hogy nem láttunk állatot, de az új kifutóknak köszönhetően szinte minden állat eltud bújni, így szinte alig láttunk a nagyvadak közöl valamit. Elefántot egy darabot sem, se bent, se kint. Őszintén szólva fogalmam sincs hol volt elbújva???
Építettek néhány éve egy Savanna kifutót, természetesen mindenki bement körbenézni, szépen díszített volt a ház és látszott, hogy minden új, már nem elavult körülmények között élnek az állatok, de sajnos 1 db állat volt csak bent egy orrszarvú. Az összes többi üveg mögött megcsodálhattuk a nagy semmit. És ha ki mentünk kint sem volt több ... A legérdekesebb talán az állatsimogató volt, ott Blanka is testközelből csodálhatta meg a kecskéket :-) láttunk, tehenet, lovat ... stb. Aztán mivel nem volt túl izgi neki, elég hamar elaludt.
Összességében jól éreztük magunkat, de azért némi hiányérzettel távoztunk.


5 megjegyzés:

  1. A pancsolós szombatotok szuper lehetett. Kint tombol a vihar, ti pedig bent medencéztetek. (Mármint, te pont nem, ahogy olvasom. :( )
    Sajnálom, hogy rossz tapasztalatod volt az állatkerttel kapcsolatban, lehet, hogy az volt a baj, hogy többet vártál, és ezért volt csalódás. A képek szuperek, azért sikerült egy-két állatot megtalálni. Blanci még mindig imádnivaló, annyira nagylány már a képeken. Nem is mondtam, vasárnap én is gyerekeztem: kora délután Danira és Lilire vigyáztam,míg tesómék ajándék után rohangáltak nekik, majd mikor hazaértek, Danit elvittem játszóra, fagyizni, majd elhoztam hozzánk, késő délután átjöttek anyósomék Levivel, úgyhogy 13-19 óráig kigyerekeztem magam. Jó volt! :-)

    VálaszTörlés
  2. Szia Clau!
    Köszi :-) igen lehet, hogy az volt a baj, hogy én vártam túl sokat. De azért, egy árva kósza elefánt olyan nagy kérés egy állatkertben??? :-)))
    Tigris pedig a nagy kedvenc ezért azt is jó lett volna látni, sajnos azt is csak ilyen bebújós lukon keresztül tudtam megnézni a gyerekkel be sem ment Bálint. :-(((
    Öööö, bocsánat, majd el felejtettem: Boldog névnapot a gyerkőcöknek: Daninak és Lilinek :-))

    VálaszTörlés
  3. Az az elefánt jól elbújt! Lehet, hogy a fa mögött volt?? :-)
    Köszi, aranyos vagy, átadom nekik! Ma délután névnapozunk!

    VálaszTörlés
  4. Sziasztok!
    Sajnálom, hogy nem úgy sikerült zoo progi ahogy elterveztétek. Nekem pont az ellenkező volt a tapasztalatom még tavasszal. Akkor kétszer is voltunk. A szombat nem jó nekünk a talira sajna, mert kornél dolgozik a balcsinál. rádiós buli. én meg lehet lemegyek gyöngyösre. Más időpont??:-) vasárnap du?

    VálaszTörlés
  5. Szia Bettyóci!
    Egyébként én is azon gondolkoztam, hogy ha legközelebb mennék csak tavasszal vagy ősszel; valószínűleg a kánikulát szegény állatok sem bírják. Egyébként tényleg szép volt, meg minden, csak nagyon kevés volt az "állati" látnivaló :-((
    A többit már telefonon megbeszéltük :-))

    Puszi

    VálaszTörlés