2009. február 20., péntek

10 szó

Egy blogolós játékra kaptunk meghívást Maya anyukájától. Játékszabály: a megadott 10 szóról leírni, hogy mit jelentenek nekem.

-cukor: egészségtelen, de nagyon nehéz ellenállni :-)

-lélek: nagyon nehéz megfogalmaznom, hogy mi jutott először eszembe erről a szóról. Gondolom, mindenkinek más. Nekem az, hogy amikor az édesanyám 32 évesen örökre "elhagyott", mert felment az angyalokhoz - 6 éves voltam, öcsi 4 éves - a lelkét itthagyta, hogy vigyázzon ránk. Érzem, tudom, hogy segít és irányít, hogy jó és gondos anya és feleség legyek.

-család: a világon a legfontosabb!!!

-kényszer: utálom, lebénít

-tavasz: már alig várom, friss, üde, új, kellemes, színes ...

-tenger: az igazi pihenés helyszíne

-odaadás: maximálisan képes vagyok rá ... főleg a családért

-mese: nem is érdemes nélküle élni, még felnőtt fejjel sem ... (apa és én is nagy mesenézők vagyunk)

-zene: lásd mese

-palacsinta
: kakaós!!!

Szeretném ha folytatná a játékot az akinek kedve van, személyszerint invitálnám: Claudiát, Glória mamáját Esztert, Anna baba mamáját Tamarát, Pocikabogit, Pannát Zolika anyukáját.

A következő szavakról kellene írni:

-hivatás
-gyerek
-házasság
-otthon
-hobbi
-TV
-utazás
-pénz
-halál
-hagyomány

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése