2009. február 7., szombat

Benjamin Button különös élete

Moziélményben volt részünk ... de nem szaladnék ennyire előre.

Pár napot a nagymamáéknál töltöttünk, így csütörtökön lehetőségünk volt arra, hogy Blanka fürdetése és altatása után, lemenjünk kettesben apával moziba.

Már nagyon vágytam egy kicsit kimozdulni Bálinttal, mert hármasban mindenfelé járunk, de azért így mégis más.

Igazából nem tudtuk mit akarunk megnézni, még délután azon problémáztunk, hogy a Szállító 3-at, vagy a Valami Amerika 2-őt nézzük? Nem tudom, ki hogy van ezzel, de én a második és harmadik ... negyedik stb. részekhez nem fűzök sok reményt. Pikk-pakk elvetettük ezeket a filmeket és mondtam Bálintnak, hogy inkább nézzük meg ezt a filmet (Benjamin Button...) hiszen 13 Oscarra jelölték, talán nem olyan rossz.
Csak zárójelben jegyzem meg, az Oscarra jelölt filmekkel is előítéleteim vannak, hiszen láttam már olyan sz@r Oscar díjas filmet ...

Nos, ettől sem vártam többet, csak egy jó mozizást, egy kellemes estét, kikapcsolódást a férjemmel ...

A film története dióhéjban, egy gyermek akik vénséges vénen születik visszafelé éli az életét, vagyis fiatalodik. A sztorijából nem gondoltam, hogy valami olyat fogunk nézni ami ennyire megfogna. Többet nem is írnék róla, meg kell nézni!

A film végén, miután felkapcsolódtak a lámpák körülöttem szipogó, orrukat fújó, szemüket törlő lányokat láttam. (bár az is lehet, hogy mindenki náthás volt :-)) Én viszont tényleg sírtam ... ha otthon néztem volna ezt a filmet, biztos zokogtam volna ... de ugye moziban 100 ember előtt hangosan sírni ciki.

Szóval, volt egy nagyon jó moziélményünk, és ez annak tudatában, hogy nincs mindig időnk eljárni, kimozdulni méginkább emlékezetessé teszi.
A történet meghatott mint embert, mint nőt ... de leginkább mint anyát!

... mikor hazaértünk, Blanka édesdeden aludt, mindketten néztük Őt, ahogy szuszog ... egy biztos: jó szülőnek lenni, jó hogy Ő van és egészséges!



6 megjegyzés:

  1. Felcsigáztál a filmmel kapcsolatban!!!! Biztosan megnézzük mi is. Örülök, hogy jól éreztétek magatokat!!!
    Pusza

    VálaszTörlés
  2. :-)) Nézzétek meg, szerintem tetszeni fog!
    Puszika

    VálaszTörlés
  3. Szerintem mi is megnézzük, csak még nem tudom, hogy mikor!!??
    Blancika mi van a fogacskáddal? Kibújt már? Remélem azért hagytad anyáékat aludni! :-))

    VálaszTörlés
  4. Nekem is felkeltette az érdeklődéseemt!!! Gyorsan meg is néztem a bemutatóját - klassz kis film lehet!!! Talán végre elmerészkedünk Tomival kettesben moziba...

    VálaszTörlés
  5. Szia Eszter!
    Olvasd el, Maya anyukája mit írt róla ... ő is meg fog győzni, hogy érdemes megnézni a filmet.
    pusz

    VálaszTörlés
  6. Szerintem is iszonyat jó film! Én is bőgtem rendesen, bár mi itthon néztük.

    VálaszTörlés