2009. február 20., péntek

Blanka felül :-)

Valami őrült tempót diktál Blanka. Alig dolgozzuk fel az előző napok eseményeit (feltérdel, aztán feláll, majd megtanult tapsolni, tegnap megjelent a foga), már másnap valami újat produkál :-)

Hol is kezdjem? Nos, úgy hajnal 3 körül :-))

Hallottam, hogy nyöszörög, de nem úgy ahogy egyébként szokott, (anyukák sejtik, hogy mire gondolok - nyöszörgés és nyöszörgés között is van különbség :-)) Szóval tök kómásan átbattyogok a szobájába, és látom Blanka ül az ágyavégében. Azt hittem rosszul látok, nem akartam hinni a szememnek, nem kell mondani, hogy rögtön kipattantak. Legszívesebben apáért kiáltottam volna, jöjjön nézze meg a lányát, de nem tettem hagy aludjon.
Kivettem, megszopiztattam (nesze neked éjszakai evésről leszokás :-)) aztán már ment is vissza aludni. Bújok vissza apához, fent volt, nem bírtam magamban tartani, és mondom neki: Blanka felült az ágyában. Apa is nagyon meglepődött; én pedig aludni is alig tudtam utána.
Azt hiszem lassan kénytelenek leszünk hozzászokni, hogy a gyerek egyre nagyobb, ügyesebb, okosabb lesz. De olyan hihetetlen, hiszem még csak most született ...

Egyeseknek furcsa lehet, hogy felállni előbb tudott, mint felülni, de állítólag ez így normális :-)
Na de a lényeg: reggel pár óra alatt tökéletesre fejlesztette a felülést :-) Így már a sík terepen (szobájában) is ügyesen megoldja.
Sikerült videóra vennem, hogyan csinálja, nagyon édi, még nem tud hasizomból felülni, csak hasonfekvésből, popsit felemelve :-) Kicsit nehézkesen áll neki, mert ha fotózom, videózom akkor nagyon kéreti magát :-)) Igazi NŐ!

9 megjegyzés:

  1. De joooooooooooo:) Nem sokat vacakolt vele. Mondjuk párat azért oda kellett csapnia ...

    VálaszTörlés
  2. De joooooooooooo:) Nem sokat vacakolt vele. Mondjuk párat azért oda kellett csapnia ...

    VálaszTörlés
  3. Jobb 2szer, mint 1szer sem, na'

    VálaszTörlés
  4. Szia Édes!
    :-))))))) Igen, nagyon cuki ahogy jól oda csap mielőtt felül. És hallottad, hogy nyög hozzá? :-)) Annyira koncentrált közben, hogy mikor megdicsértem összerezzent a hangomtól :-))))

    VálaszTörlés
  5. Jaaaj tényleg nagyon ügyes!!! De jó, hogy sikerült levideózni! Tényleg most már minden nap fog valami új történni :-)! És milyen jó, hogy mi ennek részesei lehetünk (és teyük fel nem a bölcsis néni...)!

    VálaszTörlés
  6. Szia Timike!
    Látod mennyire jó fej csajszitok van? Még éjjel is megörvendeztet:-)
    Szerintem nem sok baba mondhatja el magáról, hogy életében először éjel ült fel!!!
    Ügyesek vagytok!
    Legközelebb állva fog várni!!!
    pusza

    VálaszTörlés
  7. Eszter, Bettyó néni!

    Köszönjük szépen! Igen örülök, hogy én láthatom, miként fejlődik nap mint nap és nem egy idegen!
    Hát meglepő volt, hogy éjjel mutatta meg mit tud :-))) na mindegy, csak fejlődjön és tanuljon! :-)))

    Puszika nektek!

    VálaszTörlés
  8. Blancika nagyon ügyi vagy!!!!!!! Régen láttalak! Beszéld meg anyáékkal, hogy hozzunk össze egy talit!!!

    VálaszTörlés
  9. Szia Claudia néni!

    Hétköznap délután ráérünk, gyere majd be! Puszi

    VálaszTörlés