2009. február 16., hétfő

Tomi bácsinál és Szilvi néninél

Vasárnap Tomi bánál és Szilvi néninél voltunk vendégségben.

Nagyon jól éreztük magunkat, és tök szupi volt, hogy Maya barátnőm és szüleik is hivatalosak voltak ...
A felnőttek beszélgettek, röhögcséltek ... én pedig eljátszottam Maya mellett a habtapin. Még pár hónap és szerintem már közösen fogunk játszani, rosszalkodni. Utóbbiban ugyanis egyre ügyesebb vagyok, ma például míg anya őrző szemei nem figyeltek rám, az állólámpát felkapcsoltam. (hi-hi-hi)

És most jöjjön pár fotó a vasárnapról (sajnos Szilvi néni nincs egyiken sem :-( )




























4 megjegyzés:

  1. Drága Blancika! A lámpa felkapcsolása még nem is nagy rosszalkodás, de szerintem később sem kell a rosszaságért a szomszédba menni, mert most is kis huncutka vagy. Ha mégis a szomszédba mennél, vagyis hozzánk, István bácsi biztos megtanít egy-két csínytevésre, mert ebben Nagymester ám! Mindig mondom is neki: úgy csinálja, hogy egyszer még vissza kapjuk! :) Cuki vagy a hajpántban!

    VálaszTörlés
  2. Szia Claudia néni :-)
    Hát mint írtad, rosszalkodásért nem kell a szomszédba mennem, mert apucika előszeretettel a vicces dolgokra tanít. (Ő szerinte vicces, anya szerint nem.) De ha nagyon kifogytam a csínytevésekből akkor átmegyek István bácsihoz :-)

    Puszi

    VálaszTörlés
  3. OFF:A homeós bogyó neve diffos.Elég kevés helyen lehet kapni,de a Lajos utcai patikában általában van(Óbuda).Ha esetleg van ismerősötök Ausztriában v. németo.-ban, az Ossanit nekünk nagyon bevállt,de sajna azt itthon nem lehet kapni.
    POuszi

    VálaszTörlés
  4. SZia Marcipán/Moncsi!
    Köszi a homeosbogyesz tippet, ha nagyon elromlik a helyzet fogzás terén akkor beszerezzük. Bár egyáltalán nem panaszkodom, mert 1x kell csak fel hajnalban Blanka és végülis annyira nem vészes. Inkább délután nehéz vele, akkor kezdem adagolni a chamomillát. Bettyó szerint már csak "néhány nap" van hátra, mert nagyon ki van dudorodva és fehér az alsó két fogacska helye.

    VálaszTörlés