2009. február 24., kedd

Rosszalkodik a blogunk

Előre is elnézést kérek, ha valaki véletlenül törlődni fog olvasóink közül, nem mi töröljük :-)))
Barátnőmet magától törölte tegnap az oldal :-((((((((((, nem tudom miért.

Sógorom és húgom fotója meg sem jelenik ... ezt sem értem!

Tegnap óta próbálok Marcipán barátunknak egy üzenetet írni, hogy JOBBULÁST KÍVÁNUNK!
De egyszerűen nem tudok, mert nem jelennek meg a szóellenőrző kriksz-kraksz betűk.

Este pedig egy időre még a számlálóm is kivonta magát a forgalomból. A számlálómmal nem ez az első probléma 1-2 napra már nullázta magát nem rég.

Szóval elnézést a kellemetlenségekért, remélem hamarosan megjavul :-)

Puszi
Mindenkinek

6 megjegyzés:

  1. Szia! Nahát.. én mintha kommenteltem volna itt... Vagy esetleg ki lett törölve???

    VálaszTörlés
  2. Szia!

    Még nem olvastam kommentedet, ezért elképzelhető, hogy volt valami "üzemzavar" és egy pár dolog törlésre került. Sorry :-)

    VálaszTörlés
  3. Szia! Hát akkor újra... Pannáéktól jutottunk el Hozzátok és nagyon szép a blogotok! Ha nem bájátok néha bekukkantunk!:-) Szép napot Nektek!

    VálaszTörlés
  4. Dehogy bánjuk, üdv. nálunk!

    Timi és Blanka

    VálaszTörlés
  5. Megkaptam az üzenetet,és teljesítettem!Már jól vagyok!Puszi Nektek:):):)

    VálaszTörlés
  6. Marcipán ez jó hír! már írtam is neked!

    VálaszTörlés