2009. szeptember 9., szerda

Filmajánló - nem csak nőknek :-)))

Kicsit OFF leszek, de szerintem már megszokhattátok, hogy nem csak kizárólag Blankáról, magunkról írok :-) Bár ha nem is gyereknevelés és Blanka témakörbe tartozik egy-egy post azért valamelyest megérint és szeretném a tapasztalataimat megosztani.

A tegnap délutánt Mayáékkal töltöttük, nagyon cukik voltak együtt a gyerekek. Bettyóval újabb anyás-pletyós beszélgetésen vagyunk túl :-) Nagyon jó volt, szeretek Bettyóval beszélgetni, mert nagyon sok mindent ugyanúgy látunk :-) Szerintem a gyerekeink is gazdagabbak lettek egy jó kis nappal, Blanka + 1 db púppal a homlokán. :-))

Miután elmentek, nekiláttam a romok eltakarításának, nem is gondoltam volna, hogy két ilyen picurka gyermek ekkora csatateret képes csinálni :-)) Közben apa felszínes közönnyel csak úgy említés szerűen megkérdezi: megnézzük este azt a filmet amit hoztam?

Kérdem, milyen filmet? A válasz az volt, hogy nézzek bele a táskája felső zsebébe. Mikor kivettem, láttam a huncut mosolyt az arcán. Imádom, hogy mindig figyel rám, fontos neki, hogy örömet szerezzen nekem, nekünk.

Már régóta mondogattam, hogy szívesen megnéznék, megvennék egy filmet, rég megjelent, csak sehol sem lehet kapni, mert a forgalmazó valószínűleg elszámolta magát és túl keveset nyomtak a DVD-ből így mindenhol hiánycikk. Biztos a tinédzserek rácsaptak az első készletre :-)))

Nos a Twilight - Alkonyatról van szó. Szinte lélegzetvisszafojtva néztem a filmet. Számomra nagyon megkapó volt, mert igazi szívet melengető szerelmi történet, vámpíros-romantikus. :-)))
(Vérszívós filmekben toppon vagyok: Interjú a vámpírral - Brad Pittel, Drakula - Keanu Reeves-zel, és a durvább alkotások: Penge - Wesley Snipes-szal, vagy Alkonyattól pirkadatig - az örök sármos George Clooney-val)

Melinda barátnőm szerint az Alkonyat könyvben jobb, de ez azon is múlik ki melyik verzióval találkozik először - könyv v. film - állítólag Harry Potter óta nem volt ilyen olvasási láz a tinédzserek körében. A neten beleolvastam a könyv egy részletébe, és nagyon jól ír az író (és már megint egy írónő!) ... hát igen a nők képesek talán a leginkább arra, hogy a gondolataikat tökéletesen formázva szavakba öntsék.
Szóval, apa siess haza, mert mennünk kell könyvet venni!!! :-))

A történet szépségéből mit sem von le, hogy a sztori főhősei középiskolai "diákok". De hálát adok, hogy nem egy újabb High School Musical :-)) Fúúú ... elkötelezett híve vagyok annak, hogy mindent megnézzek, megvegyek, elolvassak, meghallgassak amit a gyerekek, fiatalok megnéznek, hogy én is képben legyek, és 10 év múlva a gyerekem ne érezzen ultra cikinek! Na, utóbbinál ne tettem volna! Blőd, rózsaszín cukormázas, amerikai gagyi :-))

Ám az Alkonyat nem ilyen, bennem legalábbis csak jó érzéseket ébresztett. És apa sem húzta le, ez nagy szó, mert ő az örök kritikus!
Ajánlom minden női léleknek, kisleánynak, nagyleánynak, feleségnek, anyának ... mert szép, szerelmes, vágyat ébresztő és pont annyira rémisztő, vad, mint amennyire mi szeretjük.

10 megjegyzés:

  1. Húúúú Timi, kölcsönadod?????? Annyira jól ajánlottad a filmet, hogy akár fizethetnének is neked ezért! Tudtam, hogy Bálint ilyen jó fej, de ez a story annyira aranyos volt! Láttalak titeket magam előtt!! :-)

    Este jöttünk haza, és mondja István: nézd, Bálint az Ági kocsija előtt áll! Egyből rávágtam: ja igen, mert itt vannak a Mayáék! István: mondta Timi? Én: nem, itt van a kocsijuk! István: Te miket tudsz?? Én: Miért, múltkor te mondtad, hogy nézd, Bálintéknál itt vannak a Tomiék!
    Szóval a szomszédok előtt nincsenek titkok! :-)

    VálaszTörlés
  2. Apa siess is haza! Mert nagyon hiányzol ám nekünk :-)))))) Szeretünk!

    VálaszTörlés
  3. Claudia!
    Olyan jót nevettem magamban :-)) Én meg ezt a párbeszédet képzeltem magam elé :-))
    Az biztos, hogy a szomszédok előtt nincs titok :-))))))

    Persze kölcsönadom a filmet, nézd meg, szerintem ahogy Téged ismerlek, tetszeni fog :-)))

    VálaszTörlés
  4. Szia!
    Csak véletlenül keveredtem ide a blogra és gondoltam, hozzászólok, ugyanis a Twinlight-saga az egyik kedvenc "sorozatom". A könyveket (Alkonyat, Új hold) egy nap alatt olvastam ki, egyszerűen nem bírtam letenni. A filmet pedig 3-szor láttam. :)
    Alig várom, hogy októberben megjelenjen a könyv következő része, novemberben pedig itt a New Moon mozifilm is! :)
    Olvasd el a folytatást, megéri, hihetetlen jó és izgalmas. :)

    Most pedig elnézést a belekottyért. :)
    Timi

    VálaszTörlés
  5. Szia Timocska :-)

    Köszi a hozzászólást :-))

    Nekem is nagyon tetszik a történet. Tegnap este vettem meg a könyvet és már a felét kiolvastam - akkor volt időm olvasni mikor Blanka aludt :-)). Tényleg nem lehet letenni; a többi részt is elfogom olvasni és filmen is megnézem :-))

    Üdv. T.

    VálaszTörlés
  6. Szia Timi!
    Egy ideje már "zugolvasok", Beustól találtam ide. :) Blanka nagyon tündéri, igazi kislány. Gratulálok! :)
    Alkonyat: Véletelnül néztem meg, egy ideje már a gépen volt. Azóta 6x láttam, pedig nem vagyok nagy filmes.
    Hugom is a könyvet ajánlotta, ha tényleg ennyire jó, kerítek rá időt. Majd éjszaka... :)

    Edina

    VálaszTörlés
  7. Szia Timi!

    Bár nem szeretem a vámpíros filmeket, de olyan jó ajánlót írtál, hogy biztosan megnézem ezt a filmet :)

    VálaszTörlés
  8. Szia Edina! :-)))

    Köszi, hogy írtál :-)) Én is gratulálok a két szép fiadhoz. (Beustól sok mindent tudok rólatok :-)))
    Szívesen látlak máskor is a blogon.

    Sok puszi Timi

    u.i: ja a film pedig frankó szerintem is :-))))))

    VálaszTörlés
  9. Vera szerintem nézd meg :-)))))))

    VálaszTörlés