2009. szeptember 22., kedd

Poloska támadás

Ebéd után lementünk egy kicsit játszani a kertbe, labdázni, motorozni ... stb. Mikor úgy láttam alvásidő van; felkaptam a motort, a labdát, a kulcscsomót, itatót, Blankát és indultunk fel az 1. emeletre. Blanka, önállóságát megint tudtomra adta, nem akart ölben jönni, hanem lépcsőzni szeretett volna. Örömmel hagytam neki, így a felszabadult egyik kezemmel csak az ő kis kezét kellett fognom és lépegettünk felfelé. Ám miközben ő is segített magának a kezével, a lépcsőn felfedezett egy bogarat. Először észre sem vettem mi az, csak azt láttam, valamit megfog és utána már csak a szagot éreztem. Akkor már sejtettem mi az! Persze rögtön rászóltam, hogy nem szabad, ne piszkálja azt a fránya poloskát. De már késő volt, mert abban a pillanatban a "bogaras" kezével elkezdte piszkálni az arcát, és csak sírt és sírt ... nem tudtam mi történhetett, megcsípte? örökkévalóságnak tűnt felérni azon a félemeleten. Rohantam vele a fürdőbe, szappanos kézmosás, arcmosás.
Az eredmény: az egész szeme, szája környéke, orra nagyon piros lett. Valószínűleg a poloska leve nem éppen bababarát löttyi, csípte szegénykémet ahol csak érte.
Bekentem krémmel az egész arcát ...

Most így nézünk ki:



Ez a felfedezős korszak keményebb lesz, mint gondoltam; most éppen a kutyát piszkálja. Szegény Kamilla kutya hagyja magát, de néha úgy oda morog neki. Most még az hiányzik, hogy összevesszenek és megkapja. Nem rég már a kistesó gondolatával foglalkoztam, múlt héten apát úgy engedtem el dolgozni, hogy majd beszéljünk erről, ő is gondolja át mit szeretne, mi lenne a jó, mikor jöjjön ... stb. Hát most úgy érzem, ráérünk még erre :-)))


9 megjegyzés:

  1. Jaj, az a bogár nagyon fránya...
    (Nekem málnát sikerült közvetlenül a bokorról enni úgy, hogy valahogy belekerült, én meg nem vettem észre, szóval szájban is borzalmas...)

    Remélem, hamar elmúlik a pirosság.

    VálaszTörlés
  2. szegénykém, még jó, hogy a szemét nem marta ki! Glória is megfogdos minden tücsköt-bogarat, aztán jól összepaszírozza...

    VálaszTörlés
  3. Sziasztok!
    Aranyosak vagytok, de képzeljétek még estére sem múlt el a pirosság. :-( És amit nem vettem rögtön észre. Hogy a pici keze is olyan piros foltos lett.
    Izgulok, hogy holnap reggelre ne legyen nyoma.

    VálaszTörlés
  4. Sajnálom, hogy csak ilyen későn olvasom. Remélem holnapra elmúlik, de ha mégsem, kend be balzsammal. :)
    Sok gyógyító puszi Blancinak!
    :-)

    VálaszTörlés
  5. Szia! Sajnálom, hogy Blanka így járt!!! Tudom, hogy nem jó tanácsot adni ilyen téren, de próbáltad Aloe verával befújni vagy kenni? Nem is tudtam, hogy a poloska ennyire allergén lehet.Nálunk szerencsére még csak szegény hangyák bánták Ricsivel való éríntkezést.

    VálaszTörlés
  6. Ricsimanó: most kaptam kölcsön aloeverát és azzal is próbálom kenni neki. Tegnap az egész szája környéke már olyan volt mintha gennyes is lenne. Sajnos még mindig piros. Így asszem bőrgyógyász lesz a vége. Már tiszta ideg vagyok ha ránézek Blankára, mert a szép kis arca most olyan csúnya lett. :-((

    VálaszTörlés
  7. Ezt a megjegyzést eltávolította a szerző.

    VálaszTörlés
  8. Hát ha ilyen rossz a helyzet, akkor tényleg nem érdemes otthoni szerekkel próbálkozni, nehogy nagyobb gond legyen. Kiváncsi leszek mit mond, de biztos minden rendben lesz :)))!

    VálaszTörlés
  9. Szia Blankám!
    Jól elbánt veled az a fránya poloska. Nem is tudtam, hogy a poloska ilyenekre is képes. Azt hittem szimplán csak büdös. Sok-sok gyógypuszit küldünk Neked! Gyógyulj meg hamar. Timike ne idegeskedj. A dokinál pik-pakk megoldódik minden meglátod.
    Puszi

    VálaszTörlés