2009. szeptember 25., péntek

Hálás vagyok

Először is szeretném megköszönni Ricsimanónak, hogy erre a "játékra" invitált. Elgondolkodni, leírni miért vagyunk hálásak.

Még mielőtt nagyon belemerülnék a gondolataimba, első számú helyen van, a hálák között, hogy Blanka arcáról tűnik a folt. Szóval ahogy szokták mondani: Hála az Istennek, hogy gyógyul! Rossz volt látni foltosan a szép arcát, mikor nem látott, jól ki bőgtem magam.

Szóval kezdem:
Hálás vagyok a Jó Istennek és szüleimnek, hogy életet adtak nekem. Szomorúnak kellene lennem, hogy elvesztettem az édesanyámat, és nem láthatja az unokáját, de kaptam a sorstól egy nagyszerű nevelő anyut, akinek tényleg nagyon hálás lehetek mindenért. Mert 28 évesen felvállalta azt amit nem sok nő, hogy felneveli más gyerekeit. És úgy, hogy soha, de soha sem éreztük, hogy nem az Ő gyerekei vagyunk. Ő az egyik legjobb barátom. A esküvői vacsoránkon egy vendégkönyvet adtunk körbe és ezt írta bele: Köszönöm, hogy felnevelhettelek!

Köszönöm és hálás vagyok Bálint szüleinek, hogy ilyen jó fiút neveltek. Nem mondtam még nekik, de tudom, hogy azért ilyen rendesek, becsületesek, hűségesek, önzetlenek, családcentrikusak a fiúk, mert így lettek nevelve. :-) Hálás vagyok azért, hogy IGAZI nagyszülők!

Hálás vagyok a sorsnak, hogy megismerhettem Bálintot, a legcsodálatosabb apa és társ akit kaphattam. Hálás vagyok a szép házasságomért, és azért hogy ebből a csodából egy újabb csoda született Blanka. Hálás vagyok, hogy megtapasztaltam, milyen 9 hónapig áldott állapotban lenni, milyen megtapasztalni, mikor egy újszülött világra jön. Hálás vagyok hogy Blanka van nekünk. Ő a mindenünk, nélküle nem lenne értelme az életünknek.

Hálás vagyok, ha Blanka hozzám bújik, ha nevet, ha jó ízűen eszik, ha szalad, ha apával hétvégén birkóznak az ágyban. Hálás vagyok, hogy mindezt láthatom; láthatom, hogy Ők boldogok, egészségesek. Hálás vagyok, hogy szép otthonunk van és szerető családban élünk, hogy szeretjük egymást, és van annyi pénzünk, hogy ne kelljen nélkülöznünk.

Szóval hálás vagyok hogy van lakáshitelünk, mert így lehet saját otthonunk. :-)))
Hálás vagyok, hogy moroghatunk ha fel megy a benzin ára, mert ez azt jelenti, hogy van autónk. :-))) Hálás lehetek, hogy azért zuhanok össze hullafáradtan este, mert napközben főztem, mostam, takarítottam ... mert mindezt van kiért csinálnom.
Apa azt szokta mondani, hogy nem baj hogy nálunk rumli van, vagy kutyaszőr, mert legalább életszaga van a lakásnak :-))

Még hosszan sorolhatnám, hogy mennyi mindenért vagyok hálás: rokonok, barátok, utazások, nyaralások, családi ünnepek, hármasban töltött napok, és kettesben töltött órák ...

Asszem, egyszerűen csak hálás vagyok :-)

Szeretném, tovább adni ezt a "játékot" egy kis elgondolkozásra: Claudiának, Eszternek és Glória babának, Lindának és LeVivinek :-), Verának, Tamara és Anna babának, Zsombi anyukának, Annának és Zolikának, Beuséknak, Katáéknak ... és mindenkinek aki szeretne erről írni :-))

4 megjegyzés:

  1. :) Nagyon szép, amit olvastam!
    Én is megírtam, köszönöm, hogy elgondolkodtattál :)

    VálaszTörlés
  2. Nagyon megható és szép gondolatokat írtál.
    Köszönöm, hogy gondoltál rám is, majd igyekszem össze szedni a gondolataimat.

    VálaszTörlés