2009. szeptember 2., szerda

Már építek, nem csak rombolok

Blanka szeret a kockáival játszani (igaz a felét, már kidobtam, mert szivacs kockák és néha kibelezi őket :-)), ám idáig mindig az volt a felállás, hogy én építettem a tornyot, Blanka ledöntötte.
Egyik reggel alig hittem a szememnek, teljesen magától próbálkozott a pakolással, építéssel. Majd pár perc múlva, már nem csak 1 kockát helyezett a másikra, hanem 2-őt aztán 3-at. Ennek annyira megörültünk, hogy gyorsan előkaptam a gépet, és megörökítettem. A felvételen apa picit segített, de azért jól látszik, hogy nagyon ügyeskedik :-))) Fogalmam sincs, hogy ennyi idősen ez már természetes dolog, de nekünk nagy szenzáció :-))) Mint ahogy a hagyományos formabedobós játéknál is most kezdi felfedezni mit is kell csinálni.

A következő videó a nyaralásunk alatt készült, kicsit sötét volt a szobában, ezért sorry a minőségért.

3 megjegyzés:

  1. Naaaagyon ügyes!!!! Tapsi-tapsi!
    :) Azon gondolkodtam miközben néztem a videót, hogy ő vajon az építés közben mire gondolhat?? :)

    VálaszTörlés
  2. Meg kell nyugtassal: természetes, hogy már épít. Na de hogy MAGÁTÓL!!! Csuda ügyes! Olvastalak rendszeresen, rád is csörgök valamikor - ha nem baj - hogy megdumáljuk a sok élményt, amiben részetek volt!

    VálaszTörlés
  3. Szia Clau!
    Nem tudom mire gondolhat, miközben épít :-)) De nagyon koncentrált, és tetszett neki, hogy egymásra tudja pakolni a kockákat :-))

    Szia Eszter!
    Asszem valahol olvastam már, hogy az építőkockázás már ebben a korban érdekes lehet számukra. Bár nem tudom, hogy ez most idejében, vagy későn csinálja, igazából nem is izgat, a lényeg, hogy csinálja, játsszon és maga is rájöjjön a dolgok helyes használatára.
    Egyébként szerintem nagyon ügyes, mert sok mindent csak el les tőlünk és utána már csinálja is :-)))
    Ok beszéljünk telón, már én is szeretnék veled dumcsizni.
    Glóriának millió puszi!

    VálaszTörlés