2009. szeptember 15., kedd

Holnap nélküle

Azon gondolkoztam, hogy lassan 15 hónapja nem voltam egyedül, hogy Blanka vagy apa, ne lett volna mellettem. Nagyon fura lesz. Közben tudom, hogy nagyon is jó, hiszen erre a feltöltődésre már nagyon nagy szükségem van.
Ám amikor tegnap a nagymamával egyeztettünk, hogy már mennyire várják a szerdát, és milyen jó lesz, egész nap unokázhatnak, és mit egyen majd Blanci ... stb. Egy gyenge pillanatomban, majdnem visszakoztam, hogy: jaj, mégse, inkább ne, majd máskor, most nincs is rá annyira szükségem, meg aztán jön a foga, és most nehéz is vele, és kezd anyás lenni, és mi lesz ha nem lehet megnyugtatni és nem fog aludni ... stb. Egy pillanat törtrésze alatt futottak át ezek a gondolatok a fejemben, aztán persze győzött a józan ész, és nem mondtam semmi meggondolatlant; nem is lett volna fair. Micsoda buta gondolatok, hiszen már sokat volt velük Blanka, szeret ott lenni, imádják Őt és Ő is viszont szereti a nagyszülőket. Tök szuper napja lesz. Igaz nélkülem!

Hihetetlen milyen skizofrén egy állapot ez - vagy önző? egyszerre szeretnék egy szabadnapot, és egyszerre szeretném magam mellett tudni. De mit csináljak, annyira szeretem.

Pár kép délutánról, (Claudia unokahúgával Lilikével):
















5 megjegyzés:

  1. Szia Timi! Szerintem minden anyuka így van ezzel!!! Ha nincs itthon, akkor alig várjuk, hogy hazaérjen:) ha pedig itthon van, nincs egy szabad percünk sem:) Kell a kikapcsolódás mindenkinek:) Holnapra neked jó pihenést!!! Blankának meg jó nagyizást' kívánunk:)!!!

    VálaszTörlés
  2. Majd igyekszem holnap jó társaság lenni, és mint tudjuk, jó társaságban repül az idő! Úgyhogy gondolkodj, mivel üssük el holnap az időt a plázázás mellett, hogy azért tartalmas is legyen! :-)
    Köszi a képeket a mai napról! :-)

    VálaszTörlés
  3. Minden rendben lesz, és bár hiányozni fog Blanka, de biztos jó lesz kikapcsolódni egy kicsit. Érezd nagyon jól magad!

    VálaszTörlés
  4. Szia Timi!

    Elhiszem, hogy fura lesz, de mindkettőtöknek kell a "változatosság" :)
    Ezek szerint csajos nap lesz ;), jó szórakozást!!!
    Blancinak meg szuper napot a nagyiéknál!

    VálaszTörlés
  5. Sziasztok!

    Köszi lányok a biztatást, nagyon jól esik. Tényleg szuper volt a mai nap, már nem is tudom milyen rég nem voltam így el shoppingolni, kikapcsolódni. Persze volt telefonon érdeklődés, indulás előtt és közben is, hogy minden rendben van-e Bogyókával. Tudtam és tudom, hogy így lesz, de azért már várom haza.

    Claudia, köszi ezt a klassz napot! :-)) Puszi

    VálaszTörlés